شناسهٔ خبر: 31544 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

روادید تمامی ناشران و بازدیدکنندگان خارجی نمایشگاه کتاب صادر شد

مدیر کمیته نظارت محتوایی در حوزه بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران اعلام کرد: روادید تمامی ناشران و بازدیدکنندگان خارجی صادر شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، علی فریدونی، مدیر کمیته نظارت محتوایی در حوزه بین‌الملل بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: طی روزهای گذشته روادید ۵۷ ناشر و بازدیدکننده خارجی صادر شده است و هیچ کس در صف صدور روادید منتظر نیست.

فریدونی با اشاره به صدور روادید ناشران خارجی اظهار کرد: تا به امروز روادید تمامی ناشران و بازدیدکنندگان خارجی صادر شده است و در آخرین مرحله نیز ۵۷ نفر برای اخذ ویزا به سفارت‌های مربوطه معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: بازدیدکنندگان و ناشران زیادی از کشورهای مختلف برای حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام آمادگی کردند اما بخش عمده درخواست‌ها مربوط به کشورهای عربی است.

قطعی شدن ثبت‌نام ۸۵ هزار دانشجو در سایت خرید بن الکترونیک

در خبری دیگر از نمایشگاه کتاب، مدیر کمیته رفاهی و هماهنگی با نهادها و سازمان‌های همکار بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از ثبت‌نام قطعی ۸۵ هزار دانشجو و طلبه برای دریافت بن کارت الکترونیک خرید کتاب خبر داد و گفت: تا به امروز ثبت‌نام ۸۵ هزار دانشجو قطعی شده است و با این روند پیش‌بینی می‌شود تا چند روز آینده ظرفیت سایت تکمیل شود.

نیکنام حسین‌پور ادامه داد: با هماهنگی‌ و مکاتبات انجام شده لیست دانشجویان دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام‌نور نیز در سایت قرار گرفته است و جمعا ۴ میلیون و ۶۲۰ هزار نفر از دانشجویان در فهرست سامانه خرید بن الکترونیکی کتاب ثبت هستند.

دانشجویان و طلاب علاقه‌مند برای دریافت بن‌کارت‌های الکترونیک خرید کتاب می‌توانند تا تاریخ ۵ اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت http://bon.tibf.ir   نسبت به ثبت‌نام و پرداخت وجه اقدام کنند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما