شناسهٔ خبر: 31664 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اکران جشنواره ای محمد(ص) در هاله‌ای از ابهام

علیرضا رضا داد دبیر سی سومین جشنواره بین المللی فجر از اما اگرهایی در خصوص اکران فیلم محمد رسول الله (ص) مجیدی برای مهمانان بخش بین الملل خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛ علیرضا رضا داد دبیر سی سومین جشنواره بین المللی فجر، شب گذشته در آستانه افتتاحیه بخش بین الملل این جشنواره در برنامه سینمایی هفت حضور یافت و توضیحات تفصیلی در خصوص اولین دوره برگزاری مستقل این بخش ارائه کرد.

وی در بخشی از سخنانش در پاسخ به سوال مجری این برنامه،‌محمود گبرلو،‌در خصوص اکران فیلم محمد رسول الله (ص) مجید مجیدی برای مهمانان بخش بین الملل اما اگرهایی را عنوان کرد.

رضا داد صریح کرد: بر اساس گفت‌وگویی که با آقای مجیدی داشته ام ایشان هم علاقمند هستند که حتما این فیلم برای مهمانان اکران شود اما از آنجایی که بر خلاف کلیه آثار دیگر که امور مربوط به زیر نویسشان در داخل کشور انجام گرفته است مجبور بودیم که زیرنویس انگلیسی این فیلم را در مونیخ آلمان انجام دهیم و ظاهرا استودیوی طرف قرار داد نمی تواند کار را تا پایان این هفته آماده کند و به نوعی بدقولی کرده است.

وی افزود: از آنجاییکه اکران این فیلم بدون زیر نویس انگلیسی برای مهمانان خارجی امکان پذیر نخواهد بود لذا اکران آن قطعی نیست اما امیدواریم که امکان پذیر شود.

مشروح سخنان دبیر سی سومین جشنواره بین المللی فجر به زودی منتشر خواهد شد.

 

نظر شما