شناسهٔ خبر: 31769 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعلام شماره های جدید سنجش برای داوطلبان آزمون های دانشگاه آزاد

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: با توجه به راه اندازی مركز تماس جدید، از این به بعد داوطلبان در صورت نیاز باید با شماره های اعلام شده ستادهای پاسخگویی تلفنی این معاونت تماس بگیرند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دکتر مجتبی علوی فاضل با اعلام این خبر افزود: از این به بعد داوطلبان باید با شماره ۴۷۴۳-۰۲۱ این معاونت تماس بگیرند. لذا از امروز شماره های قبلی بسته خواهد شد و مسیر دسترسی به پاسخ برای داوطلبان، برقراری ارتباط از طریق شماره های جدید خواهد بود.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد خاطرنشان كرد: در حال حاضر روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش در سه قالب تلفنی، حضوری و مجازی امكان ارتباط را برای داوطلبان و پاسخگویی به سوالات آزمونی آنها را فراهم كرده است.

وی تاكید كرد: در حال حاضر بخش مجازی روابط عمومی آماده دریافت سوالات و پاسخگویی به آنان است؛ لذا هر داوطلب در صورت تمایل می تواند به سایت www.azmoon.org مراجعه و طرح سوال در قسمت پرسش و پاسخ ابهامات خود را برطرف کند.

علوی فاضل گفت: شعار ما همواره تكریم ارباب رجوع بوده و ما برای حقوق بر حقه داوطلبان ارزش و اعتبار بسیاری قائلیم و خود را ملزم به پاسخگویی به آنها می دانیم.

نظر شما