شناسهٔ خبر: 31815 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فراخوان ششمین جشنواره کتاب دین وپژوهشهای برتر منتشر می‌شود

مدیر کل دفتر تهیه و تألیف متون و نشریات معاونت پژوهشی وآموزشی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: فراخوان ششمین جشنواره کتاب دین و پژوهشهای برتر به زودی منتشر می‌شود.

به‌ گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مجید توسلی مدیر کل دفتر تهیه و تألیف متون و نشریات معاونت پژوهشی وآموزشی سازمان تبلیغات اسلامی و مسئول دبیرخانه ششمین جشنواره کتاب دین با اعلام خبر فوق گفت: مولفان کتب دین نقش بسزایی در ترویج احکام حیات بخش اسلام عزیز داشته و حمایت و تجلیل از زحمات این عزیزان می تواند در گسترش فرهنگ نشر در حوزه دین کمک نماید.  

مسئول دبیرخانه ششمین جشنواره کتاب دین تصریح نمود: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان مهمترین و گسترده­ ترین سازمان فرهنگی و دینی در تداوم فعالیت­های اثرگذار دینی در پنج جشنواره گذشته نیز اقدامات موثری را به منظور حمایت و تجلیل از مولفین حوزه دین انجام داده و با استعانت از خداوند سبحان ششمین جشنواره کتاب دین را نیز در سال ۱۳۹۴ برگزار می نماید.

توسلی با بيان اينكه جشنواره کتاب دین به بررسی و انتخاب مجموعه متنوعی از موضوعات و تألیفات حوزه دین اختصاص دارد، گفت: فراخوان جشنواره ششم به زودی انتشار یافته و موضوعات و فرایند اجرایی و ارسال تألیفات و ارزیابی تبیین و تشریح می گردد.  

مسئول دبیرخانه جشنواره کتاب دین اظهار داشت: جشنواره کتاب دین با ابداع و نوآوری­های خاصی جهت تجلیل از مولفان کتب دینی آغاز بکار نموده و ان شاء الله بتوانیم با اخذ منابع و تألیفات غنی  از کتب حوزه دین، گام های اساسی جهت ترویج و تعمیق فعالیت های دینی و فرهنگی برداریم.  

نظر شما