شناسهٔ خبر: 31948 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انتشارات «فرهنگ معاصر» با ۱۹۲ عنوان کتاب در نمایشگاه

مسئول برگزاری نمایشگاه‌های انتشارات فرهنگ معاصر با اشاره به حضور این انتشارات با ۱۹۲ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب، خواستار تحویل به موقع غرفه‌ها به ناشران شد و آن را بهترین خدمت به ناشران عنوان کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ محمودرضا مظاهری درباره چگونگی حضور انتشارات فرهنگ معاصر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: با توجه به رسالت و فعالیت‌ انتشارات «فرهنگ معاصر» در حوزه فرهنگنامه‌ها و کتاب‌های مرجع، همکاران ما در این مجموعه همه تلاش خود را برای رساندن چاپ‌های مجدد عناوین پرفروش که چاپ آنها تمام شده، معطوف کرده‌اند.

مسئول برگزاری نمایشگاه‌های انتشارات فرهنگ معاصر افزود: ما با ۱۹۲ عنوان کتاب در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کردیم و از جمله چاپ مجددهای پر فروشی که در این نمایشگاه عرضه خواهیم کرد «فرهنگ فارسی به فارسی» و رمان «کلیدر» نسخه شومیز بوده است.

وی همچنین درباره نحوه برگزاری نمایشگاه نیز گفت: بهترین خدمتی که برگزار کنندگان نمایشگاه می‌توانند برای ناشران انجام دهند این است که غرفه‌ها را به موقع به ناشران تحویل دهند. چراکه تحویل غرفه‌ها ۲۴ و یا ۴۸ ساعت قبل از آغاز نمایشگاه کمکی به ناشران نخواهد کرد.

مظاهری با اشاره به مشارکت اتحادیه ناشران در این دوره از نمایشگاه کتاب، ادامه داد: خوشبختانه با حضور ناشران در برگزاری نمایشگاه زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که امسال قرار است غرفه ها را از چند روز قبل به ناشران تحویل دهند و این اتفاق اگر رخ دهد، گام مثبتی برای بهبود کیفیت غرفه‌ها خواهد بود. همچنین تهویه مطبوع سالن نمایشگاه از دیگر موضوعاتی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

مسئول برگزاری نمایشگاه‌های انتشارات فرهنگ معاصر درباره متراژ اختصاص یافته به این انتشارات نیز گفت: متراژ غرفه ما نسبت به سال گذشته تفاوتی نکرده؛ ما امسال در خواست یک غرفه ۱۵۰ متری را دادیم که در نهایت ۹۰ متر به ما اختصاص دادند؛ این درحالی است که سال گذشته هم که ۱۲۰ متر درخواست داده بودیم، باز هم همان ۹۰ متر را به ما دادند.

نظر شما