شناسهٔ خبر: 31995 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

واکنش رضاداد به سخنان ایوبی

علیرضا رضاداد دبیر دو دوره جشنواره فیلم فجر در واکنش به اظهارات رئیس سازمان سینمایی مبنی بر اینکه دوره دبیری اش تمام شده است، گفت: ترجیح می دهم به عنوان مشاور به سازمان سینمایی کمک کنم و مسئولیت دبیری به عهده دیگری باشد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در جمع خبرنگاران و در حاشیه مراسم اختتامیه بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر ضمن تقدیر از زحمات دو دوره دبیری علیرضا رضاداد برای این رویداد سینمایی گفت: بنده خودم در سال بعد رئیس واقعی هر دو بخش جشنواره فیلم فجر خواهم بود. در مورد دبیر جشنواره هم در یکی دو روز آینده تصمیم اصلی را خواهیم گرفت. آقای رضاداد رحمات زیادی کشیده‌اند، اما برگزاری این جشنواره‌ها آنقدر سخت است که  نباید انتظار داشته باشیم که یک نفر چند سال این سمت را داشته باشد و فکر می‌کنم که ایشان هم بدشان نمی‌آید که سال بعد کمی استراحت کنند.

در واکنش به این اظهارات رئیس سازمان سینمایی، علیرضا رضاداد دبیر سی و سومین جشنواره فیلم فجر گفت: همانطور که بارها گفته ام تمایلی به ادامه مسئولیت دبیری جشنواره فیلم فجر ندارم و ترجیح می دهم به عنوان مشاور به سازمان سینمایی کمک کنم و مسئولیت دبیری به عهده دیگران باشد.

وی در ادامه تأکید کرد: به حمدالله از عهده مسئولیتی که بر دوشم بود به خوبی برآمدم و توانستیم جشنواره ای شایسته را برگزار کنیم.

نظر شما