شناسهٔ خبر: 32253 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نرم‌افزار تلفن همراه بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران رونمایی شد

نرم افزار تلفن همراه بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران دقایقی پیش با حضور امیرمسعود شهرام‌نیا، قائم‌مقام نمایشگاه رونمایی شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ با نرم‌افزار تلفن همراه بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران امروز (۱۶ اردیبهشت‌ماه) مراجعه کنندگان نمایشگاه می‌توانند قبل از ورود به نمایشگاه، از اطلاعات کتاب‌ها و ناشران موجود در این نمایشگاه مطلع شوند.
 
شهرام‌نیا در آیین افتتاحیه این نرم افزار با بیان این‌‌که امسال شاهد چند اتفاق خوب در حوزه اطلاع رسانی هستیم، اظهار کرد: یکی از ایرادهایی که گاهی به نمایشگاه کتاب تهران وارد می‌شد این بود که مراجعه کنندگان نمایشگاه نمی توانستند قبل از ورود به نمایشگاه، از اطلاعات کتاب‌ها و ناشران موجود در این نمایشگاه مطلع شوند.
 
وی در ادامه سخنانش، گفت: امسال تلاش کردیم این نقص تا حدودی برطرف شود؛ به گونه‌ای که بازدیدکنندگان بتوانند از اطلاعات پیشین و در حال برپایی نمایشگاه آگاهی کسب کنند و انتخاب هوشمندانه‌ای از محصولات نمایشگاه داشته باشند.
 
قائم مقام بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افزود:‌ امسال با توجه به توافقاتی که صورت گرفت تصمیم شد کار اطلاع رسانی نمایشگاه و مسئولیت کمیته اطلاع رسانی آن، به بخش خصوصی واگذار شود در نتیجه مدیریت این کمیته را آقای متولی بر عهده گرفت.
 
وی با بیان این که حوزه اطلاع رسانی نمایشگاه کتاب امسال بیش از پیش رشد کرده است، اظهار کرد: وب سایت نمایشگاه کتاب تهران کاملاً مرتبط با حوزه اطلاع رسانی است؛ این وب سایت تمام اطلاعات نمایشگاه کتاب تهران اعم از عناوین کتاب‌ها و ناشران داخلی و خارجی را دربردارد.
 
شهرام‌نیا افزود: امسال همچنین باجه‌های اطلاع رسانی در سراسر نمایشگاه کتاب تهران مستقر هستند. علاوه بر آن نقشه‌های اطلاع رسانی در این باجه ها موجود است و در صورت نیاز در اختیار بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان قرار می گیرند.
 
معاون اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، عنوان کرد: امسال انواع سیستم‌های تلفنی پنج رقمی با هدف اطلاع رسانی بهتر راه‌اندازی شده است.
 
قائم‌مقام بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توضیح داد: با قاطعیت می‌توان گفت که امسال در حوزه اطلاع رسانی چند قدم مثبت و با ارزش به سمت جلو برداشته شده است تا اطلاع رسانی بهتری به علاقه مندان کتاب صورت بگیرد.
 
وی افزود: امسال تمام مراحل فرایند نمایشگاه کتاب تهران از طریق وب سایت نمایشگاه کتاب تهران انجام گرفته است؛ امسال کوشیدیم نمایشگاه کتاب تهران را از حالت سنتی خارج کنیم.

نظر شما