شناسهٔ خبر: 32270 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ارائه چهار کتاب تازه از پژوهشکده تاریخ اسلام در نمایشگاه کتاب

انتشارات پژوهشکده تاریخ اسلام با چهار اثر تازه‌نشر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ انتشارات پژوهشکده تاریخ اسلام با ۳۹ عنوان کتاب در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد که از این میان، چهار عنوان تازه‌نشر‌ هستند.

کتاب‌های تداوم و تحول تاریخ‌نویسی در ایران عصر قاجار به قلم عباس قدیمی قیداری، تاریخ‌نگاری در ایران عصر سلجوقی نوشته ناصر صدقی، گفتارهایی در باب تاریخ‌نگاری و روش‌شناسی تاریخی به کوشش گروه روش‌شناسی و تاریخ‌نگاری پژوهشکده‌ی تاریخ اسلام و کتاب پزشکی اسلامی در دوره میانه نوشته پترای. پورمن، امیلی ساواژ.اسمیت و با ترجمه قربان بهزادیان‌نژاد آثار تازه پژوهشکده تاریخ اسلام هستند که برای نخستین بار در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شوند.

برخی از این آثار تازه‌نشر در سرای اهل قلم بررسی و نقد شده‌اند. انتشارات پژوهشکده تاریخ اسلام با ۲۰ درصد تخفیف در نمایشگاه کتاب حضور دارد.

همچنین کتاب‌های نقد تاریخی (روایت بوم محور از تاریخ ورزی علمی مسلمانان)، اسلام متصوفان، اساس تاریخ شیعیان در سوریه و لبنان، اسرائیلیات، مرآت الادوار و مرقات الاخبار (دوجلدی) برخی آثار شاخص انتشارت پژوهشکده تاریخ اسلام‌ هستند که با همکاری سایر انتشارات به چاپ رسیده‌اند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌و گو با جهان» تا ۲۶ اردیبهشت در مصلای امام خمینی(ره) برپاست.

نظر شما