شناسهٔ خبر: 32383 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بیشترین فروش نمایشگاه کتاب تاکنون مربوط به کدام بخش است؟

مدیر کمیته رفاهی و هماهنگی با نهادهای همکار نمایشگاه کتاب تهران اعلام کرد: تا پایان چهارمین روز نمایشگاه، بیشترین فروش در بخش دانشگاهی صورت گرفته است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛نیکنام حسین‌پور مدیر کمیته رفاهی و هماهنگی با نهادهای همکار بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ارائه توضیحاتی درباره تراکنش‌های انجام شده در بخش‌های مختلف نمایشگاه تا پایان چهارمین روز برگزاری آن، گفت: ‌بر اساس تحقیقی که از میزان فروش ناشران تا پایان چهارمین روز نمایشگاه به دست آمده، بیشترین فروش در بخش دانشگاهی صورت گرفته است.

وی افزود: در بخش دانشگاهی ۲۲۸ هزار و ۱۹۸ تراکنش صورت گرفته و بر اساس آمار بالاترین میزان فروش هم در این بخش انجام شده است.

حسین‌پور با اشاره به میزان تراکنش‌های صورت‌گرفته در بخش عمومی نیز گفت:‌ بالاترین میزان تراکنش در بخش عمومی انجام شده است. با توجه به حضور ناشرانی بیشتر در این بخش، ۲۹۲ هزار و ۷۹۰ تراکنش در این بخش صورت گرفته است. میزان تراکنش در این بخش بالاترین تراکنش بوده، اما کمتر از بخش دانشگاهی فروش داشته است.

مدیر کمیته رفاهی نمایشگاه کتاب در ادامه گفت: همچنین بعد از بخش عمومی، بیشترین میزان تراکنش در بخش بین‌الملل بوده که تعداد آن به ۱۱۲ هزار و ۲۲۶ رسیده است.  در بخش کودک و نوجوان نیز  ۹۷ هزار و  ۸۹۷ تراکنش انجام شده است. در بخش آموزشی و دیجیتال نیز به ترتیب  ۵۲ هزار و ۱۰۸ و ۳ هزار و ۵۰۸ تراکنش صورت گرفته است.   

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفتگو با جهان» از ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برپاست.

نظر شما