شناسهٔ خبر: 32658 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بابک جهانبخش بر مدار بی‌قراری/ رهایم کنید غمگین می‌خوانم

بابک جهانبخش خواننده پاپ دیشب میزبان مخاطبان کنسرتش بود تا قطعاتی از کارهای قبلی‌اش را برای آنها اجرا کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، در این کنسرت که شنبه شب ۲۶ اردیبهشت ماه با حضور چشمگیر مخاطبان و البته کیفیت نامطلوب صدای سالن میلاد نمایشگاه به همت موسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین برگزار شد، بابک جهانبخش قطعاتی منتخب از آلبوم های قبلی اش را برای طرفداران اجرا کرد.

این خواننده بعد از تعارفات رایج کنسرت های پاپ که عمدتا مبتنی بر گرفتن نبض محیط پیرامونی و اتمسفر تماشاگر است، قطعات «صدای عشق»، «اکسیژن» و ریمیکسی از چند قطعه دیگر را برای مخاطبان اجرا کرد.

وی بعد از اجرای این قطعات گفت: افتخار بزرگی است که باز هم در یک کنسرت دیگر همراه با دوستان نوازنده ام در کنار شما حضور داریم. من کوچک همه شما هستم و باز هم می گویم دوستتان دارم. البته می دانم که الان دوست دارید آهنگ شاد گوش کنید اما اگر بخواهم با شما راحت صحبت کنم باید بگویم «من را اگر رها کنید، فقط آهنگ غمگین می خوانم»، به هرترتیب حالا که همه انرژی دارند برای شما یک آهنگ شاد می خوانم.

جهانبخش بعد از اجرای ترانه «تو چشمای منی...» و بعد از معرفی تعدادی از نوازندگان گروهش، قطعه «مدار بی قراری» را اجرا کرد و گفت: امیدوارم در زندگی روزمره تان هیچوقت در مدار بی قراری قرار نگیرد.

خواننده آلبوم «اکسیژن» در این کنسرت اگر چه از نوازندگان صاحب نامی چون بابک ریاحی پور، مسعود همایونی، رضا تاجبخش و ایلیار خسروی بهره گرفته بود نتوانست حال و هوای متفاوت تری را نسبت به کنسرت های گذشته خود به مخاطب القا کند.

این خواننده جوان بعد از اجرای قطعه «خاطرات گذشته» که با پخش تصاویری از مرتضی پاشایی همراه بود خطاب به تماشاگران گفت: این آهنگ برای من دو یادگاری دارد که اولی مربوط به خوانش مشترکی است که با رضا صادقی عزیز داشتم و دومی هم مربوط به اجرای زنده این قطعه در کنار زنده یاد مرتضی پاشایی در همین سالن میلاد بود که می توان گفت جزو آخرین برنامه های اجرا شده توسط مرتضی پاشایی بود که ما در این صحنه با هم خواندیم. به نظر من او با احساس زیبایی که داشت همیشه برای ما زنده خواهد بود.

جهانبخش در ادامه کنسرت به اجرای قطعاتی چون «منو نگاه کن»، «حواست نیست»، «عاشق تر»، «فراموش کردم»، «چی شد اون همه احساس»، «سردرگم»، «رویای شیرین» و «برف» برای مخاطبان خود پرداخت. مخاطبانی که همراه با خواننده مورد علاقه شان گریه کردند و خندیدند. 

نظر شما