شناسهٔ خبر: 32705 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری کارگاه «طراحی حرکت – غنای شاعرانه» در تئاتر دانشگاهی

جولین همیلتون برای برگزاری کارگاهی با عنوان «طراحی حرکت – غنای شاعرانه» می‌ه‌مان جشنواره بین المللی تئا‌تر دانشگاهی ایران است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ جولین همیلتون، کارگردان و طراح حرکت نامی و معاصر انگلیسی برای برگزاری کارگاهی آموزشی و مشارکتی با عنوان «طراحی حرکت – غنای شاعرانه» در راستای انتقال تجارب چهل سالهٔ خود در حوزه حرکت، صدا، و بداهه‌پردازی بدن، میهمان هجدهمین جشنواره بین المللی تئا‌تر دانشگاهی ایران است.

همیلتون چند سالی است که با همکاری کمپانی آلن لاینز اسپانیا به عنوان مدرس در سرتاسر اروپا کارگاه‌هایی آموزشی برگزار می‌کند. او در طی این سال‌ها اجراهایی به صورت انفرادی و یا با همکاری بازیگرانی بنام در حوزه اجرا داشته و دارد، که هر ساله با خیل عظیم تماشاگران علاقه‌مند مواجه می‌شود. او در توضیحی بر کارگاه خود می‌گوید: کار اساسی، به کار بردن بدن و گفتگو کردن از طریق آن در فضا، حرکت و زمان است.

هجدهمین جشنواره تئا‌تر دانشگاهی با هدف ارتقاء سطح کیفی کارگاه‌های آموزشی که هر ساله بخشی جذاب و پر طرفدار از این اتفاق بزرگ علمی و هنری ایران است، اقدام به همکاری با کمپانی آلن لاینز نموده که از نظر کیفیت و نیز بروز بودن، جزو برترین‌های حال حاضر اروپا است.

نظر شما