شناسهٔ خبر: 32968 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

الزام دانشگاه های بزرگ به بازنگری برنامه های آموزشی

رئیس دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه طبق بخش نامه وزارت علوم دانشگاه های بزرگ کشور باید برنامه های آموزشی خود را بازنگری کنند گفت: طبق این بخش نامه باید برنامه های درسی متناسب با تکنولوژی های روز باشد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دکتر سید احمد معتمدی در دوازدهمین همایش گرامیداشت روز مهندسی معدن در دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: دانشکده مهندسی معدن و متالوژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر جزء دانشکده های قدیمی این دانشگاه است و طبق ارزیابی های صورت گرفته این دانشکده در حوزه آموزش و پژوهش جزء دانشکده های شاخص کشور است.

وی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر برنامه دارد در زمینه نیازهای اساسی و کاربردی کشور سرمایه گذاری کند، تصریح کرد: سرمایه گذاری در حوزه معدن و متالورژی نیز از برنامه های این دانشگاه در سال جاری بشمار می رود.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: در کشورهایی که دانشگاه های آنها با بخش صنعت ارتباط بسیار موثری دارند  فارغ التحصیلان دانشگاهی بعد از گذراندن دوره های آموزشی حدود ۶ ماه می توانند به صنایع وارد شوند.

معتمدی اضافه کرد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر تلاش کرده است علاوه بر فعالیت در حوزه آموزش تئوری به آموزش های کاربردی و حضور دانشجویان در دروس آزمایشگاهی نیز توجه کند و برای این امر بستر لازم را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه طبق بخش نامه وزارت علوم دانشگاه های بزرگ کشور باید برنامه های آموزشی خود را بازنگری کنند، گفت: طبق این بخش نامه باید برنامه های درسی متناسب با تکنولوژی های روز باشد.

نظر شما