شناسهٔ خبر: 33126 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ثبت نام در آزمون دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در ۷۱ کد رشته

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام در آزمون دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۳۹۴ به منظور پذیرش دانشجو در ۷۱ کد رشته امتحانی تا ۱۰ خردادماه جاری ادامه دارد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ حسین توکلی اظهار داشت: ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۳۹۴ منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور از روز یکشنبه ۳ خردادماه آغاز و در روز یکشنبه ۱۰ خردادماه پایان می پذیرد.

وی گفت: از تعداد ۷۱ کد رشته امتحانی، پذیرش دانشجو در ۲۵ کد رشته امتحانی از طریق برگزاری آزمون و پذیرش در ۴۶ کد رشته امتحانی دیگر صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) انجام می گیرد.

توکلی افزود: فهرست این کد رشته های امتحانی در اطلاعیه منتشر شده این سازمان و دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته مشخص شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: تعداد ۹ هزار و ۸۹۶ داوطلب تا ساعت ۸ صبح امروز (سه شنبه ۵ خردادماه) ثبت نام کرده اند.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده برای رشته های تحصیلی که پذیرش در آنها از طریق آزمون صورت می پذیرد ( ۲۵ کد رشته امتحانی) این آزمون در بعدازظهر روز جمعه ۱۶ مردادماه امسال در حوزه های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش دانشجو در ۳ هزار و ۶۰۳ کدرشته محل جمعا ۲۱۰ هزار و ۸۲۳ نفر خواهد بود.

 

نظر شما