شناسهٔ خبر: 33389 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دانشگاه خوارزمی کمیته پیگیری مطالبات دانشجویان تشکیل می دهد

سرپرست دانشگاه خوارزمی گفت: کمیته ای برای بررسی مطالبات دانشجویان، متشکل از نمایندگان وزارت علوم و دانشگاه تشکیل شده که مشکلات دانشجویان معترض در آن بررسی می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا، محمدعلی سبحان اللهی روز یکشنبه در حاشیه همایش فرصت های بین المللی دانشگاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمامی مشکلات دانشجویان علوم اقتصادی برطرف شده است، گفت: کمیته ای در دانشگاه خوارزمی تشکیل شده است و اگر مشکل و موضوعی از سوی دانشجویان مطرح شود در این کمیته مورد بررسی قرار می گیرد.

وی به مطالبات و خواسته های دانشجویان این دانشگاه اشاره کرد و گفت: همه مشکلات رفع شده و اگر تخلفی از سوی دانشجویان یا هیات علمی و یا کارمندان صورت گیرد بر اساس مقررات با این تخلف رفتار می شود.

سبحان اللهی در مورد نقل و انتقالات دانشجویان علوم اقتصادی به دانشگاه های دیگر بیان کرد: ما دانشگاه مبدا هستیم و تصمیم نهایی برای پذیرش دانشجویان متقاضی با دانشگاه مقصد است اما اگر نیاز به همکاری باشد دریغ نمی کنیم.



** افتتاح دانشکده علوم سیاسی دانشگاه خوارزمی 

دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه خوارزمی افتتاح شد. 

به مناسبت افتتاح رسمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی و جلسه هم اندیشی اساتید دانشکده حقوق و علوم سیاسی و دانشکده ادبیات و علوم انسانی با حضور حسین ابراهیم آبادی رییس موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، محمدعلی سبحان اللهی سرپرست دانشگاه، ارسلان قربانی مشاور رییس و مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و روابط بین الملل در مجموعه فرهنگی تفریحی کاخ گلستان برگزار شد. 

در این نشست سبحان اللهی با اشاره به تصویب برنامه راهبردی دانشگاه درهیئت امنا، استفاده از فرصت ها برای توسعه دانشگاه، بین المللی کردن دانشگاه و به هم پیوستگی دانشگاه درتهران و کرج، افزایش فضای فیزیکی دانشگاه، جذب نیروهای نخبه و واجدالشرایط برای کمک به ارتقا سطح علمی دانشگاه، توجه به برنامه عملیاتی و تعیین اهداف در برنامه راهبردی را خاطر نشان کرد. 

درادامه ابراهیم آبادی رییس موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم درخصوص موارد میان رشته ای موضوعاتی را مطرح و بر جدی گرفتن مطالعات میان رشته ای تاکید کرد. 

رییس موسسه مطالعات فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، گفت: میان رشته ای قبل از اینکه برنامه باشد یک تفکر و گفت وگوی میان رشته ای است. 
 

نظر شما