شناسهٔ خبر: 33506 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

هشت قسمت به «انقلاب دوم» اضافه می‌شود

جواد شمقدری اعلام کرد در وقفه‌ای که برای تولید «انقلاب دوم» پیش آمده، مشغول کار روی متن است و احتمالا هشت قسمت جدید را به سریال اضافه می‌کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ جواد شمقدری کارگردان سینما و تلویزیون درباره وضعیت فعلی سریال «انقلاب دوم» گفت: هنوز با تلویزیون برای آغاز ساخت سریال به جمع بندی نرسیده‌ایم و درباره بودجه و اولویت‌های موجود، هنوز چیزی به ما اعلام نشده‌ است.

وی افزود: امیدوارم به زودی مسیر تولید این سریال هموار شود و بتوانیم کار آن را شروع کنیم. البته من زمان را از دست نمی‌دهم و با کمک دوستانی که به عنوان مشاور در کنارم هستند، مشغول کار روی فیلمنامه هستم و متن را توسعه می‌دهم.

افزایش قسمت‌ها از ۱۶ به ۲۴

کارگردان «بر بال فرشتگان» یادآور شد: پیش از این قرار بود «انقلاب دوم» در ۱۶ قسمت ساخته شود اما تا به حال که تولید ما به تاخیر افتاده، روی متن کار کرده‌ام و پیش بینی می‌کنم سریال ۲۴ قسمتی شود. بنابراین با هشت قسمتی که به کار اضافه می‌شود، طراحی دقیق‌تری روی شخصیت‌ها صورت می‌گیرد و حوادث جذاب‌تر و زیبا‌تر به تصویر کشیده می‌شوند.

بازدید از لوکیشن‌های احتمالی سریال

وی در پایان گفت: در کنار کار روی فیلمنامه، به صورت خودجوش برخی لوکیشن‌ها و موقعیت‌ها را می‌بینم تا آمادگی اولیه‌ای برای کار پیدا کنم و زمانی که تولید آغاز شد، با آگاهی بیشتر سراغ کار بروم.

«انقلاب دوم» به ماجرای تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ می‌پردازد و اتفاقاتی همچون انقلاب اسلامی،‌ اسارت جاسوسان آمریکایی، حوادث ۴۴۴ روز، قرارداد الجزایر  و... در این سریال مورد توجه قرار می‌گیرد.

نظر شما