شناسهٔ خبر: 33532 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

وزیر علوم به سوالات ۱۱ نماینده پاسخ می‌دهد

اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در جلسه هفته آینده خود میزبان وزیر علوم هستند تا جهت پاسخگویی به سوالات۱۱ نماینده در کمیسیون حاضر شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا، کمیسیون آموزش همچنین با حضور وزیر علوم و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مسائل فرهنگی دانشگاه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد.

 

بررسی طرح استفساریه ماده ۷ قانون اعزام دانشجو به خارج از کشور و طرح تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در دستور کار اعضای کمیسیون آموزش قرار دارد.

 

کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز در جلسات هفته آینده خود مسائل و مشکلات صندوق‌های بیمه اجتماعی و بازنشستگی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

 

طرح یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده ۵ قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش و طرح شفاف‌سازی اعلام کتبی نمرات، رتبه و نتایج آزمون‌های استخدامی به داوطلبان استخدام و ممنوعیت بکارگیری‌های غیرقانونی نیز در دستور کار اعضای کمیسیون اجتماعی قرار دارد.

 

کارگروه کار و روابط کار این کمیسیون نیز به ادامه بررسی موضوع تبدیل وضعیت اپراتورهای شبکه توزیع برق کشور می‌پردازند.

 

کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در جلسات هفته آینده خود نشستی با برخی از مدیران عامل بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری در ارتباط با عملکرد و گزارشات واصله به کمیسیون و همچنین نشستی با رئیس و معاونان سازمان تأمین اجتماعی خواهد داشت.

نظر شما