شناسهٔ خبر: 33806 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«فصل شیدایی» را رایگان تماشا کنید

نحوه انتخاب زمان تماشا و دریافت بلیت رایگان نمایش میدانی «فصل شیدایی» اعلام شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ نحوه انتخاب زمان تماشا و دریافت بلیت رایگان نمایش میدانی «فصل شیدایی» اعلام شد.

با وجودی که بلیت تماشای این نمایش به ازای هر نفر ۵۰۰ هزار ریال تعیین شده بود، حمایت دو سازمان از اجرای عمومی «فصل شیدایی» موجب شد تا علاقه‌مندان برای استفاده از این برنامه هنری، هزینه‌ای نپردازند.

بر اساس این گزارش، انتخاب زمان تماشا و دریافت بلیت این نمایش از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۹ صورت می‌گیرد و طی آن، علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال عدد ۱ و سپس کد ملی خود به این سامانه، روند نام‌نویسی و رزرو شب تماشا را دنبال کنند.

این نمایش میدانی که در کیلومتر ۲ جاده لشگرک اجرا می‌شود، هر شب پذیرای ۵ هزار تن از شهروندانی است که امکان حضور در محل اجرا را خواهند داشت.
نمایش «فصل شیدایی» که هفتمین اجرای خود را پس از بوشهر، شهرکرد، جزیره ابوموسی، یزد، خرم‌آباد، اهواز و کشور عراق تجربه می‌کند، یک برنامه ترکیبی ـ میدانی است که تاریخ ادیان و اسلام و همچنین انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از خلقت آدم ابوالبشر تا ظهور صاحب‌الزمان (عج) را در صحنه‌های ترکیب شده از نور، صدا، تصویر و جلوه‌های ویژه مرور می‌کند.

این نمایش میدانی به کارگردانی سعید اسماعیلی، روایت رسالت بوذری و همراهی ۱۴۰ تن از طراحان، عوامل و بازیگران با حمایت سازمان هنری ـ رسانه‌ای اوج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه جماران در شب‌های ماه مبارک رمضان، پس از اذان مغرب و صرف افطار اجرا می‌شود.

نظر شما