شناسهٔ خبر: 33836 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

هاتف علیمردانی: فیلم جدیدم را بعد از اکران دو فیلم قبلی‌ام جلوی دوربین می‌برم

هاتف علیمردانی که دو فیلم قبلی‌اش هنوز فرصت اکران نیافته است، می‌گوید وقتی این آثار اکران شد و سرمایه‌اش بازگشت فیلم جدیدش را کلید می‌زند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ هاتف علیمردانی کارگردانی که دو فیلم «مردن به وقت شهریور» و «کوچه بی نام» را در نوبت اکران دارد درباره برنامه‌ریزی انجام شده برای اکران این آثار گفت: هر دو فیلم «مردن به وقت شهریور» و «کوچه بی نام» در دو جشنواره سی و دوم و سی و سوم فجر حضور داشتند که خوشبختانه پس از نمایش در جشنواره بازخوردهای خوبی از سوی تماشاگران گرفتم و هر دو فیلم بدون تغییر نشبته به نسخه فجر، آماده اکران است.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده پخش فیلم «مردن به وقت شهریور» را به داریوش بابائیان واگذار کرده ام و پخش فیلم «کوچه بی نام» را نیز علی سرتیپی به عهده دارد که امیدوارم بهترین اکران را داشته باشند.

این کارگردان تصریح کرد: طرح و فیلمنامه های مختلفی برای کار در دست انجام دارم اما منتظر اکران این دو فیلم سینمایی هستم تا درصورت بازگشت سرمایه بتوانم فیلم‌های بعدی خود را بسازم.

علیمردانی در پایان صحبت هایش درباره موضوع فیلم «مردن به وقت شهریور» گفت: در این فیلم به خانواده ها پیشنهاد می کنم تا با فرزندان خود دیالوگ برقرار کنند و  از مشکلات آنها نترسند و دنبال راه چاره باشند.

نظر شما