شناسهٔ خبر: 33943 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دفتر موسیقی مجوز ۴ اجرای صحنه‌ای را صادر کرد

واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز اجرای صحنه‌ای ۴ موسیقی را در تهران صادرکرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ واحد نظارت و ارزشیابی این دفتر، مجوز اجرای صحنه ای برای گروه موسیقی سنتی «سیاوشان» به سرپرستی پویان خلیلی و خوانندگی سجاد مهربانی را صادرکرد. این اجرا در روز ۲۹ خرداد ماه، ساعت ۲۱، یک سانس درسالن فرهنگسرای نیاوران، با اجرای ۹ قطعه همچون «مقدمه سه گاه»، «ساز آواز» و «عروس گل ازبادصبا» برگزار خواهد شد.

گروه موسیقی ارکستر ایرانی «هنرآوران» به سرپرستی کوروش متین و خوانندگی محمود صالحی نیزمجوز اجرای صحنه ای برای روزهای ۱۸ و ۱۹ خرداد ماه، در یک سانس ساعت ۲۱ درفرهنگسرای نیاوران را از واحد نظارت و ارزشیابی دریافت کرد. این گروه با اجرای ۸ قطعه همچون «لاله بهار»، «بی گاه» و «اینلخان» برای علاقمندان به روی صحنه می‌رود.

دفتر موسیقی همچنین مجوز اجرای صحنه ای برای گروه موسیقی پاپ «پالت» به سرپرستی روزبه اسفندارمز و خوانندگی امید نعمتی، درروز های ۲۲ لغایت ۲۴ خرداد ماه دریک سانس، ساعت ۲۱:۳۰ درتالار وحدت، با اجرای ۱۲ قطعه، مانند «مثلث» ،«خسروشیرین»، «بازباران» و «آنا» را صادرکرد.

همچنین این دفتر مجوز اجرای صحنه ای برای گروه موسیقی کلا سیک «تونیک» به سرپرستی رضا کهریزی را صادرکرد. این اجرا در روز اول و دوم تیر ماه، ساعت ۲۱ ، یک سانس در تالار رودکی، با اجرای ۹ قطعه، همچون، «بهار» ، «معما» و «کوچ پرستوها» برگزار خواهد شد.

نظر شما