شناسهٔ خبر: 34018 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

خیز فیلم کوتاه «کودکان ابری» برای اسکار

فیلم کوتاه «کودکان ابری» به کارگردانی رضا فهیمی دو جایزه اصلی جشنواره بین المللی short shorts کشور ژاپن را از آن خود کرد ، بنابراین به اسکار ۲۰۱۶ خواهد رفت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا، فیلم کوتاهی که موفق به دریافت جایزه بزرگ جشنواره short shorts کشور ژاپن شود به آکادمی اسکار معرفی خواهد شد ، این موفقیت را امسال فیلم کوتاه کودکان ابری به کارگردانی فهیمی کسب کرده است.

فیلم کوتاه کودکان ابری در اولین حضور بین المللی موفق به دریافت دو جایزه بهترین بهترین فیلم کوتاه بخش مسابقه آسیا و جایزه بزرگ جشنواره جشنواره short shorts کشور ژاپن شد.

در گزارش انجمن سینمای جوانان ایران آمده است : کودکان ابری که از تولیدات انجمن سینمای جوانان رفسنجان است با کسب این موفقیت بزرگ علاوه بر معرفی شدن به آکادمی اسکار به عنوان یکی از شانس های اصلی نامزدی در بخش اسکار بهترین فیلم کوتاه داستانی جوایز اسکار ۲۰۱۶ به شمار خواهد رفت.

جشنواره short shorts ژاپن به عنوان مهم ترین جشنواره فیلم کوتاه در آسیا، یکی از پنج جشنواره برتر فیلم کوتاه در جهان و به عنوان درگاه معرفی فیلم های کوتاه به آکادمی اسکار به شمار می رود. 

نظر شما