شناسهٔ خبر: 34034 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پزشکِ «فراموشی» هستم

نگین صدق‌گویا که مدتی است حضور کم‌رنگی در تلویزیون دارد در سریال «فراموشی» که ایام رمضان از شبکه یک روی آنتن می‌رود، نقش یک پزشک را بازی می‌کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ نگین صدق گویا با اشاره به مینی سریال «فراموشی» که قرار است در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه یک برود، گفت: کارگردانی این سریال را سعید سلطانی بر عهده دارد و من قرار است دوشنبه ۲۵ خرداد ماه جلوی دوربین این اثر بروم. در این سریال نقش دکتری را بازی می کنم که بعد از سال ها یکی از همکلاسی های خود را می بیند که قصد ازدواج با یکدیگر را داشته اند و اتفاقی با یکدیگر روبه رو می شوند.

بازیگر سریال «به کجا چنین شتابان» با اشاره به صحنه هایی که تاکنون از سریال «فراموشی» گرفته شده است، عنوان کرد: کار حدود یک هفته است که کلید خورده است و پیش از این بیشتر تصاویر خیابانی گرفته شده بود و امروز من هم مقابل دوربین خواهم رفت که البته بیشتر در بیمارستان بازی دارم.

وی درباره داستان این سریال مناسبتی که قرار است در شب های قدر روی آنتن برود، گفت: این سریال در پنج قسمت ۴۵ دقیقه ای شب های احیا روی آنتن شبکه یک می رود و فکر می کنم تصویربرداری آن تا همان شب ها طول بکشد.

بازیگر مجموعه «شبی از شب ها» در ادامه درباره حضور خود در یک سریال مناسبتی عنوان کرد: برای من سناریو اهمیت زیادی دارد و اینکه چه کسی آن را کارگردانی می کند. فکر می کنم نتیجه و خروجی یک کار اهمیت بیشتری دارد و حالا هم خوشحالم که در این سریال بازی کردم چون از فیلمنامه خوبی برخوردار بود.

صدق گویا درباره آثاری که در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن می روند، عنوان کرد: بعضی فکر می کنند در این ماه باید از فیلمنامه های بسیار متاثر ننده استفاده کنند. البته معمولا سریال های طنز بسیار خوبی هم روی آنتن می رود. خود من هم آثار طنز را بیشتر دوست دارم و فکر می کنم مردم آنقدر در زندگی مشکلات و گرفتاری دارند که برنامه ها و سریال های طنز را ترجیح می دهند. البته کارهای درام هم جذابیت خود را دارد اما گاهی فیلمنامه هایی به دست ما می رسد که با خود فکر می کنیم چرا این همه بدبختی در این داستن گنجانده شده است و چرا اینقدر باید زجرآور باشد تا روی مردم تاثیر بگذارد.

این بازیگر سینما در ادامه درباره حضور کمرنگ خود در سینما و تلویزیون بادآور شد: فیلمنامه های پیشنهادی معممولا چنگی به دل نمی زنند و کار نکردن بهتر از حضور در بعضی از پروژه هاست. فکر می کنم مینی سریال «فراموشی» بعد از دو سال که در تلویزیون حضور نداشتم کار قابل قبولی باشد. با این حال اکثر فیلمنامه های تلویزیونی شخصیت پردازی ندارند و از داستان هایی کلیشه ای و تکراری برخوردارند. در سینما هم بیشتر روابط حاکم است و بنا به سرمایه گذاری هایی که در این حوزه می شود حضور بازیگران هم متفاوت است.

بازیگر فیلم سینمایی «واکنش پنجم» در پایان اظهار کرد: البته در همین شرایط عده ای باز هم مجبور هستند کار کنند تا بتوانند زندگی خود را تامین کنند. حتی بعضی ممکن است در فیلم و سریال هایی بازی کنند که از نظر خودشان قابل قبول نیست.

نظر شما