شناسهٔ خبر: 34258 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«مجله تئاتر» آیین‌های نمایشی رمضان را مرور می‌کند/ پخش «بی پولی»

برنامه «مجله تئاتر» دیشب ساعت ۲۳ برای بررسی آیین‌های نمایشی در ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه چهار رفت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، «مجله تئاتر» پیش رو برای بررسی این موضوع میزبان محمدحسین ناصربخت است. این برنامه همچنین آیین‌های نمایشی را که بعد از افطار برگزار می‌شود معرفی خواهد کرد و بخش‌هایی از آنها را به تصویر می‌کشد.

در بخش نقد اثر «مجله تئاتر»، نمایش «سه جلسه تراپی» با حضور افسانه ماهیان کارگردان اثر نقد و بررسی می‌شود.

«سه جلسه تراپی» اقتباسی از داستان «میمون شیناگاوا» هاروکی موراکامی‌ است. داستان این نمایش نوعی رئالیسم اجتماعی است که نگاهی به درگیری‌های انسان امروز با خود و همچنین فراموشی‌ها و بی توجهی‌های او به زندگی دارد.

«مجله تئاتر» در بخش معرفی نمایش‌های روی صحنه به سراغ نمایش «بازی استریندبرگ» می‌رود. این نمایش در خانه هنرمندان، سالن استاد انتظامی‌ در حال اجرا است.

همچنین به مناسبت درگذشت هاشم فیاض، معین‌البکا و پیشکسوت بزرگ تعزیه، گزارشی از وی پخش می‌شود. در بخش انتقادی، شایعه پراکنی در خصوص فوت هنرمندان در فضای مجازی بررسی خواهد شد.

در پایان از ۱۷۵شهید غواص دفاع مقدس یادی خواهد شد و دلایل لغو جشنواره تئاتر دفاع مقدس بررسی و تبیین می‌شود.

«بی پولی» به «سینما سینما» رسید

فیلم سینمایی«بی پولی» فردا یکشنبه ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن «سینما سینما» می‌رود.

این فیلم سینمایی به کارگردانی حمید نعمت الله با هنرنمایی لیلا حاتمی، بهرام رادان و بابک حمیدیان در سال ۱۳۸۶ تولید شده است.

داستان فیلم در مورد مرد جوانی است که تازه ازدواج کرده و در شرکت طراحی لباس مشغول به کار است. متاسفانه پسر صاحب شرکت در طراحی‌های او دخالت می‌کند و دلیل استعفای مرد جوان می‌شود. پس از مدتی او با عده‌ای آشنا می‌شود که به نوعی مثل او مشکل مالی دارند. همسر وی در ابتدا از مشکلات بی خبر است و...

نظر شما