شناسهٔ خبر: 34315 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«قشنگ و فرنگ» به کیش رسید

فیلمبرداری «قشنگ و فرنگ» ساخته وحید موسائیان هم‌اکنون در خیابان‌های تهران از نیمه گذشته است و گروه به‌زودی برای ادامه کار راهی جزیره کیش می‌شوند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ آزیتا موگویی تهیه‌کننده اجرایی این فیلم گفت:تا کنون حدود ۶۰ درصد از فیلمبرداری این فیلم در تهران به پایان رسیده است و تقریباً بیشتر بازیگران جلوی دوربین رفته‌اند.

وی درباره داستان «قشنگ و فرنگ» افزود:این فیلم یک درام خانوادگی است که در قالب اجتماعی روایت می‌شود. به زودی فیلمبرداری در تهران به پایان می‌رسد و ما برای ادامه کار راهی جزیره کیش می‌شویم.

موگویی درباره فیلمبرداری این فیلم در خارج از کشور گفت:هنوز زمان دقیق این سفر مشخص نیست و ما منتظر دریافت ویزا عوامل هستیم.

کارگردان «تراژدی» همچنین درباره ساخت فیلم دوم خود بیان کرد:من فعلا درگیر تولید «قشنگ و فرنگ» هستم. اما قطعا امسال فیلم دوم خودم را کلید می‌زنم و در نظر دارم بخش‌های عمده‌ای از دومین فیلمم را در خارج از کشور فیلمبرداری کنم.

وی در پایان تاکید کرد: گمانه‌زنی‌های درباره نقش بازیگران «قشنگ و فرنگ» و یا داستان این فیلم در برخی از رسانه‌ها منتشر شده که اساسا اشتباه است. تمامی اخبار این پروژه سینمایی تنها از طریق منابع رسمی فیلم «قشنگ و فرنگ» در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:خانه‌ای قشنگ دارد و فرنگ. رویا دارد و واقعیت و عشقی که خانه را سرپا نگه می‌دارد.

رضا کیانیان، افشین هاشمی، رعنا آزادی‌ور، منظر لشگری، امید روحانی، حسین محب اهری، نورالدین جوادیان، سحر آربین، با هنرمندی هانیه توسلی، بیتا فرهی و با حضور احترام برومند از بازیگران «قشنگ و فرنگ» هستند.

قشنگ و فرنگ

 

همچنین به زودی چندین بازیگر دیگر نیز به گروه اضافه خواهند شد.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از:نویسنده و کارگردان:وحید موسائیان، مشاور فیلمنامه:محمود اربابی، مدیر فیلمبرداری:محمدرضا سکوت، مدیر هنری و طراح صحنه:بهزاد آدینه، صدابردار:محمد شاهوردی، طراح گریم:علیرضا خورشید، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز:مسعود میمی،دستیار اول فیلمبردار:سید مهدی حسینی، طراح لباس:مژگان عیوضی، منشی صحنه:آیلار تقوی، عکاس:ماهور موسائیان، مشاور رسانه‌ای:بیتا موسوی، پشتیانی تهیه:محمد پورراد (موسسه راویان هنرشرق)، مجری‌طرح:پژمان هادوی، تهیه‌کننده:وحید موسائیان.

نظر شما