شناسهٔ خبر: 34331 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعضای شورای انتشارات دانشگاه جامع علمی‌کاربردی منصوب شدند

سرپرست دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، اعضای شورای انتشارات این دانشگاه را منصوب کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ بر اساس حکم محمد اخباری سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی، حمید راشدی سرپرست معاونت پژوهش و فناوری به عنوان نائب رئیس شورا، رسول ناصری سرپرست کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی، اسناد و مدارک به عنوان دبیر شورا، غلامرضا زهتابیان سرپرست آموزشی، بهزاد بهرامی‌نسب سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی، عباس علایی نوین معاون سنجش و خدمات آموزشی و دانشجویی، یحیی حبیب‌زاده معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه، یوسفعلی زیاری سرپرست دفتر برنامه ریزی آموزشی مهارتی، محسن شریفی، غلامحسین حسینی نیا و سیدموسی پورموسوی به عنوان اعضای شورای انتشارات دانشگاه منصوب شدند.

* راه‌اندازی شورای تخصصی دانشجویی دانشگاه جامع علمی – کاربردی

همزمان با ماه مبارک رمضان، شورای تخصصی دانشجویی دانشگاه جامع علمی – کاربردی نیز راه اندازی شد.

علائی نوین معاون سنجش، خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه با اعلام این خبر گفت: دانشجویان آینده‌سازان کشور هستند و تلاش برای ارائه خدمات رفاهی، ورزشی و دانشجویی می‌تواند راهگشای بسیاری از دغدغه‌های این عزیزان در طول دوران تحصیل باشد. لذا پرداختن به مفاهیم دانشجویی در دانشگاه جامع علمی-کاربردی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با ذکر این مطلب که توجه و سیاست‌گذاری به مطالبات و مشکلات دانشجویان از دغدغه‌های ریاست عالی دانشگاه است، افزود: برنامه‌ریزی درخصوص نحوه ارائه خدمات رفاهی به دانشجویان دانشگاه از جمله توسعه خدمات رفاهی و معیشتی و افزایش سطح سلامت و نشاط و سیاست‌گذاری در امور مشاوره دانشجویی در سطح دانشگاه، از مهمترین برنامه‌های رفاهی، خدماتی شورای تخصصی دانشجویی است که با تشکیل این شورا کیفیت خدمات رفاهی در دانشگاه ارتقاء پیدا کرده و ساماندهی خواهد شد.

علایی نوین تهیه و تدوین دستورالعمل جامع رفاهی دانشگاه، راه اندازی سامانه رفاهی دانشجویی، تدوین استراتژی دانشگاه در حوزه ورزش، نحوه برگزاری المپیادهای فرهنگی ورزشی دانشجویان و نگاه ویژه حمایتی از دانشجویان بی‌بضاعت و آسیب‌پذیر را از سیاست‌های راهبردی شورای تخصصی برشمرد.

وی در خاتمه یادآور شد: این شورا قبلا در دانشگاه جامع علمی – کاربردی وجود نداشته و در راستای اجرای سیاست های سازمان امور دانشجویان وزارت علوم و تدابیر اندیشیده شده توسط ریاست عالیه دانشگاه راه‌­اندازی شد.

نظر شما