شناسهٔ خبر: 34338 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«انتهای خیابان مهر» اواخر تیر در شیراز به پایان می‌رسد

کامران قدکچیان گفت: در حال حاضر مشغول فیلمبرداری فیلم سینمایی «انتهای خیابان مهر» هستیم که تا ۲۵ روز دیگر فیلمبرداری این پروژه سینمایی به پایان می‌رسد و تنها مسئله‌ای که عوامل را اذیت کرده گرمای شدید شهر شیراز است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ کامران قدکچیان در ارتباط با پروژه سینمایی «انتهای خیابان مهر» گفت: ۱۰روز است که فیلمبرداری فیلم سینمایی «انتهای خیابان مهر» را در شهر شیراز آغاز کرده‌ایم و تا به این لحظه تقریبا ۱۰ دقیقه از فیلم فیلمبرداری شده است و به ترتیب مشغول گرفتن سایر پلان‌ها هستیم.

وی در ادامه افزود: تا به این لحظه همه چیز طبق برنامه‌ریزی پیش رفته است و تنها چیزی که ما را اذیت می‌کند هوای گرم شهر شیراز است.

قدکچیان در ارتباط با موضوع فیلمش گفت: این فیلم نیز طبق کارهای گذشته‌ام در فضای اجتماعی به سر می‌برد و تنها تفاوتی که با آنها دارد در موقعیت مکانی‌ آن است که در شیراز شاهد قصه فیلم هستیم.

او همچنین با اشاره به سختی کار در فصل تابستان گفت: به دلیل برخی از مشکلات زمان تولید این فیلم به عقب افتاد و ما مجبور شدیم که در تیر ماه فیلمبرداری فیلم سینمایی «انتهای خیابان مهر» را آغاز کنیم در غیر این صورت بنا داشتیم اردیبهشت ماه این فیلم را کلید بزنیم.

کارگردان فیلم سینمایی «روح» در ارتباط با مدت زمان فیلمبرداری این پروژه سینمایی گفت: با توجه به اینکه ۱۰ روز از حضور ما در شهر شیراز می‌گذرد به نظر می‌رسد طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دربازه زمانی ۲۵ روز آینده فیلمبرداری این فیلم سینمایی به پایان برسد.

قدکچیان در پاسخ به این پرسش که آیا این پروژه سینمایی را برای نمایش در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌کند گفت: در شرایط کنونی به تنها چیزی که فکر می‌کنیم ساخت فیلم است و هیچ برنامه‌ای برای اکران این فیلم در فجر نداریم تمام این تصمیم گیری‌ها مربوط به تهیه کننده است که بعد از اتمام فیلم در مورد آن تصمیم خواهد گرفت.

۲۲ فیلم در کارنامه کامران قدکچیان به ثبت رسیده است که از جمله آنها می‌توان به «سوغات فرنگ»، «دختر شاه پریون» و ... اشاره کرد.

براساس این گزارش، امین حیایی، بیژن بنفشه‌خواه، سحر زکریا، پروانه معصومی، مژگان بیات و مهران رجبی در این فیلم به ایفای نقش می‌‌پردازند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از، کارگردان: کامران قدکچیان، تهیه‌کننده: عبدالمحمد نجیبی، مدیر فیلم‌برداری: کامیار فاروغی، صدابردار: محمود سماک‌باشی، چهره‌پرداز: سودابه خسروی، طراح لباس: کیوان ذوالفقاری، مدیر تدارکات: امیر حسینی، مجری طرح: مجید کرباسیان.

نظر شما