شناسهٔ خبر: 34418 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

امیدوارم رئیس جمهور به تماشای تئاتر بیاید

پیام دهکردی پس از اجرای نمایش «هیچکس نبود بیدارمان کند» ابراز امیدواری کرد که دکتر روحانی رئیس جمهور به تماشای نمایش های روی صحنه بنشیند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان، گروه نمایش «هیچکس نبود بیدارمان کند»  برای مهمانانی از طرف دفتر ریاست جمهوری کشورمان به صحنه رفت. همچنین تعدادی از اعضای کانون وکلای ایران به تماشای این نمایش نشستند.

پیام دهکردی بازیگر و کارگردان نمایش «هیچکس نبود بیدارمان کند» پس از اجرای شب گذشته با اشاره ای به مشکلات تئاتر کار کردن در کشور گفت: خوشحالم که پذیرای شما هستیم و امیدوارم توانسته باشیم خاطراتی خوش توام با آگاهی برایتان ایجاد کنیم.

وی با ابراز خوشحالم از حضور «حمید مظفری» گفت: به آقای مظفری و همینطور به مهمانان دفتر ریاست جمهوری خیر مقدم عرض می کنم و امیدوارم آقای دکتر روحانی به تماشای تئاتر بیایند. همچنین از حضور سی تن از اعضای کانون وکلای کشور تشکر می کنم و امیدوارم همه با هم به توانیم به تحقق شعار تئاتر برای همه نزدیک شویم.

پیام دهکردی همچنین به بازی والیبال تیم های ملی ایران و آمریکا اشاره کرد و گفت: این خبر را هم به شما بدهم که تیم والیبال مان در آستانه یک برد شیرین دیگر قرار دارد.

«شیوا مکی نیان» بازیگر تئاتر دیگر مهمان اجرای شب گذشته «هیچکس نبود بیدارمان کند» بود. 

این نمایش تا ۱۸ تیرماه، هر شب ساعت ۲۱ در تئاتر باران به صحنه می رود.

نظر شما