شناسهٔ خبر: 34517 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بازیگران و کارگردان «عصر یخبندان» با مردم به تماشای فیلم می‌نشینند

همزمان با اولین روز از اکران فیلم «عصر یخبندان»، عوامل این فیلم در سینما استقلال با مردم به تماشای این فیلم خواهند نشست.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛ همزمان با شروع اکران فیلم "عصر یخبندان " عوامل این فیلم در نخستین سانس پس از افطار به سینما استقلال خواهند آمد و همراه با مردم به تماشای فیلم خواهند نشست.
مصطفی کیایی کارگردان ، فرهاد اصلانی و محسن کیایی بازیگر و منصور لشکری قوچانی به عنوان تهیه کننده فیلم از جمله کسانی هستند که در مراسم امروز در این سینما حضور خواهند داشت.
اکران فیلم " عصر یخبندان " به کارگردانی مصطفی کیایی از امروز چهارشنبه سوم تیر ماه در سینماهای تهران و شهرستان به سرگروهی سینما استقلال آغاز شده است.
این فیلم در جشنواره سی و سوم فجر به نمایش در آمد و مورد توجه داوران و تماشاگران قرار گرفت و موفق شد در ۷ بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره گردد و در دو بخش بهترین بازیگر مکمل نقش زن و بهترین تدوین سیمرغ بلورین جشنواره سی و سوم را از آن خود کند.

در این فیلم : فرهاد اصلانی، بهرام رادان، مهتاب کرامتی، آنا نعمتی، سحر دولتشاهی، محسن کیایی، مینا ساداتی، بابک بهشاد، علی میلانی، پوریا رحینی سام، صدف طاهریان، علی کوچکی، ژاله صامتی به ایفای نقش پرداخته اند.

نظر شما