شناسهٔ خبر: 34804 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«می خواهم لیلای تو باشم» «شاعر آپارتمان تنهاست»/۲ اثر تازه از افسانه شعبان نژاد

«می خواهم لیلای توباشم» و «شاعرآپارتمان تنهاست» نام کتاب هایی است نوشته افسانه شعبان نژاد که توسط نشر مروارید منتشر شده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛ افسانه شعبان نژاد، شاعر و نویسنده کودک و نوجوان  که همیشه او را به واسطه آثارش برای گروه سنی کودک و نوجوان شناخته ایم این بار در اثری تازه جوانان را مخاطب خود قرار داده است.«می خواهم لیلای تو باشم» مجموعه اشعارسپید وی است با مضامین عاشقانه.

 افسانه شعبان‌نژاد، شاعر، نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان، در سال ۱۳۴۲، در شهداد از توابع کرمان شده است.وی اولین فعالیت‌های هنری خود را در سن ۱۸ سالگی و با چاپ اولین مجموعه داستان اش برای نوجوانان با نام «نه من نمی‌ترسم» آغاز کرد.او نزدیک به ۳۰۰ اثر در زمینه شعر، قصه و رمان به چاپ رسانده است كه از آن میان تعداد زیادی از آثارش توانسته اند جوایزی از جشنواره‌های مختلف هنری و ادبی دریافت كنند.

او کارشناس رشته زبان و ادبیات فارسی و کارشناس ارشد رشته ادبیات نمایشی است.او دارای دکتری هنر و نشان درجه یک هنری در ادبیات داستانی و شعر است.

او همچنین داوری جشنواره های بسیاری همچون: جشنواره بین المللی شعر فجر، جشنواره بین المللی پویا نمایی، جشنواره بین المللی رضوی، جشنواره بین المللی مطبوعات، جشنواره کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جشنواره فیلم نامه نویسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  و جشنواره رشد را برعهده داشته است.

مجموعه شعر دیگر او با نام «شاعر آپارتمان تنهاست» شامل ۱۶ قطعه شعر برای نوجوانان است. هر کدام از شعرهای این کتاب در یکی از واحدهای یک مجتمع ۱۶ واحدی اتفاق می‌افتد و بیشتر مضامین آن شامل مفاهیم مربوط به زندگی است.

«می خواهم لیلای توباشم» و «شاعرآپارتمان تنهاست» به ترتیب با ۷۷ و ۴۴ صفحه و با قیمت های ۶۵۰۰ و ۵۰۰۰ تومان د قطع رقعی توسط انتشارات مروارید منتشر و وارد بازار کتاب شده است.

نظر شما