شناسهٔ خبر: 35070 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تمایل ۹۰ درصد بازدیدکنندگان نمایشگاه فرانکفورت به حضور مجدد در آن

نتایج نظرسنجی پايانى شصت و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت نشان می‌دهد که ۹۰ درصد شركت كنندگان و بازديدكنندگان قصد حضور مجدد در ای نمايشگاه را دارند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، بنابر اطلاعاتى كه از اتاق بازرگانى و صنايع ايران و آلمان در اختيار خبرنگار مهر قرار گرفته است، در نظرسنجی پايانى دوره گذشته نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت (دوره شصت و ششم)، ۹۰ درصد شركت كنندگان و بازديدكنندگان قصد حضور مجدد در نمايشگاه را دارند.

نمايشگاه كتاب فرانكفورت يكى از معتبرترين و باسابقهترين نمايشگاه‌هاى فرهنگى است كه آغاز به كارش به سال ۱۹۴۹ برمىگردد. بر اساس اطلاعات اتاق بازرگانى و صنايع ايران و آلمان، این نمایشگاه امسال نيز در حالى به استقبال ناشران، نويسندگان، صنعتگران حوزه چاپ و صحافى و ديگر دستاندركاران و علاقهمندان مىرود كه در سال گذشته در فضاى نمايشگاهى با مساحت ۱۷۰ هزار مترمربع و با حضور تعداد  ۷۲۰۰ غرفهگذار از ۱۰۰ كشور پذيراى بيش از ۲۷۵ هزار بازديدكننده از ۱۲۹ كشور بوده است.

در همین حال و بر اساس نظرسنجی که در دوره شصت و ششم نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت صورت گرفته است، بيش از ۹۸ درصد بازديدكنندگان تخصصى، اين نمايشگاه را «عالى» ارزيابى کردهاند و ۹۰ درصد آنان اعلام کرده‌اند که قصد حضور مجدد در این رویداد را دارند.

در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت، كتابهاى هنرى، داستانى، فكاهى، نشريات، روزنامهها و نقشههاى جغرافيايى در حضور نويسندگان مشهور و ناشران بزرگ به نمايش گذاشته می‌شود و آخرين نوآورىها در حوزه رسانهها، كتابها و كتابخانههاى الكترونيكى هم معرفى مىشوند. ميهمان افتخارى نمايشگاه كتاب امسال فرانكفورت، «اندونزى» پرجمعیت‌ترین كشور مسلمان دنیاست.

 

    نظر شما