شناسهٔ خبر: 35238 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آماده‌سازی شرایط اکران «خبر خاصی نیست» از نیمه مرداد

مصطفی شایسته کارگردان فیلم «خبر خاصی نیست» قصد دارد این اثر سینمایی را از نیمه مردادماه روی پرده ببرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مصطفی شایسته تهیه کننده سینما که دومین تجربه کارگردانی خود را با فیلم «خبر خاصی نیست» کسب کرده است درباره زمان اکران این اثر سینمایی اینگونه گفت: به تازگی مجوز نمایش فیلم «خبر خاصی نیست» را از سازمان سینمایی دریافت کرده ام و در حال تدارک اکران این فیلم سینمایی هستم.

وی ادامه داد: تمرکز اصلی ام بر اکران این فیلم در نیمه مرداد است و تا به نتیجه نرسیدن وارد عرصه تولید نخواهم شد.

فیلم خبر خاصی نیست

شایسته در پایان درباره داستان این فیلم سینمایی گفت: قصه «خبر خاصی نیست» در حال و هوای فیلم اولم «من همسرش هستم» می گذرد و آدم های این فیلم نیز برگرفته از همان طبقه‌ اجتماعی‌ هستند ولی از زوایای دیگری مساله خانواده‌ و زندگی شهروندی را به تصویر کشیده ام.

فیلم سینمایی «خبر خاصی نیست» قصه‌ دو خواهر است که همراه با دختران تحصیلکرده و در شرف ازدواج‌شان،‌ زندگی آرامی را می‌گذرانند اما برگزاری یک مهمانی خانوادگی و حضور مردی جوان و غریبه به عنوان مهمان ناخوانده، زندگی این دو خانواده را دستخوش چالش و بحرانی جدی می‌کند.

رضا کیانیان،افسانه بایگان، رویا تیموریان، بیتا سحرخیز،بیتا احمدی، امیرحسین آرمان، بیژن افشار و ریحانه جعفری از بازیگران فیلم «خبر خاصی نیست» هستند و این فیلم توسط مرتضی شایسته تهیه شده است.

نظر شما