شناسهٔ خبر: 35316 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اکران «خداحافظی طولانی» از ۲۴ تیرماه آغاز می‌شود

فیلم سینمایی «خداحافظی طولانی» از امرزو چهارشنبه ۲۴ تیرماه در گروه سینمایی اریکه ایرانیان اکران می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ فیلم سینمایی «خداحافظی طولانی» به کارگردانی فرزاد موتمن در اولین اکران عید فطر از امروز چهارشنیه ۲۴ تیرماه روی پرده سینماها خواهد رفت. این فیلم در گروه سینمایی اریکه ایرانیان اکران شده است.

«خداحافظی طولانی» به تهیه کنندگی علی حضرتی و بازی سعید آقاخانی، ساره بیات، میترا حجار و نادر فلاح در جشنواره سی و سوم فیلم فجر در هفت رشته کاندید دریافت سیمرغ شد و نهایتا توانست سیمرغ بهترین بازیگر مرد، بهترین طراحی لباس و دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه را از آن خود کند.

فیلم «خداحافظی طولانی»

این فیلم، عشقی از طبقه کارگر جامعه را به تصویر کشیده است. داستان فیلم درباره کارگری ساده به نام یحیی است که در کارخانه ریسندگی کار می کند. او پس از تبرئه از اتهام قتل جنجالی همسرش و آزادی از زندان، در مقابل اجتماعی قرار می گیرد که او را مقصر می پندارد.

فیلم سینمایی «خداحافظی طولانی» نهمین فیلم بلند فرزاد موتمن در مقام کارگردان است که بر اساس فیلمنامه «دلم را به خاک نسپار» نوشته اصغر عبداللهی ساخته شده است.

موتمن کارگردانی آثاری چون «سایه روشن»، «پوپک و مش ماشاالله»، «بیداری»، «صداها»، «جعبه موسیقی»، «باج خور»، «شبهای روشن» و «هفت پرده» را در کارنامه کاری خود دارد.

نظر شما