شناسهٔ خبر: 35430 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«تابو» به ارشاد رفت/ نگارش فیلمنامه ای درباره بیکاری

خسرو معصومی کارگردان فیلم «تابو» از ارسال این اثر سینمایی به شورای پروانه نمایش سازمان سینمایی خبر داد و گفت به محض دریافت مجوز، فیلم را اکران می کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ خسرو معصومی درباره زمان اکران فیلم «تابو» که برای دریافت مجوز اکران به وزارت ارشاد ارائه شده است، گفت: شرایط اکران فیلم در ایران شرایط ناپایداری است و تعداد متقاضی برای اکران هم بالا است، از همین رو به محض دریافت مجوز نمایش از سوی سازمان سینمایی، فیلم را اکران خواهم کرد.

وی افزود: ضمن اینکه تجربه تلخ اکران نشدن فیلم سینمایی «خرس» به من نشان داد بهتر است به منظور بازگشت سرمایه آثاری که ساخته می شوند هرچه زودتر به اکران برسند تا بخش خصوصی دچار ورشکستگی نشود.

معصومی درباره داستان فیلم «تابو» توضیح داد: این فیلم درباره دختری است که می خواهند وی را به عقد پیرمرد ۶۷ ساله ای در آورند، این در حالی است که دختر شیفته یک معلم است و در انتها اتفاق هایی برای این دو شخصیت می افتد که چارچوب فیلم را می سازد.

کارگردان فیلم «طبل بزرگ زیر پای چپ» با اشاره به جدیدترین فیلمنامه ای که در دست کار دارد، گفت: معضل بیکاری از جمله پدیده های تاسف برانگیز زندگی معاصر است و به عنوان فیلمسازی که علاقمند به ساخت فیلم در حوزه اجتماعی هستم وظیفه خود می دانم این معضل را از طریق سینما به جامعه و مسئولان نشان دهم از این رو فیلمنامه ای در این زمینه نوشته ام.

معصومی در پایان متذکر شد: هنوز اسمی برای فیلمنامه جدید انتخاب نکردم و نگارش آن تا دو ماه دیگر طول می کشد. به ساخته شدن این فیلمنامه امید بسیاری دارم و معتقدم با خوب شدن اوضاع سیاسی و اجتماعی ایران، اوضاع سینما هم خوب خواهد شد.

نظر شما