شناسهٔ خبر: 35451 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کارول برنت جایزه یک عمر فعالیت هنری را از آن خود کرد

کارول برنت در حالی شایسته دریافت جایزه از اتحادیه بازیگران سینما شناخته شد که تا کنون جوایز متعددی از جمله ۲۵ جایزه امی و ۵ جایزه گلدن گلوب را در لیست افتخارات خود دارد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، کارول برنت کمدین، نویسنده و خواننده مشهور آمریکایی برای موفقیت های شغلی و فعالیت های بشردوستانه اش، شایسته دریافت پنجاه و دومین جایزه یک عمر دستاورد هنری از سوی اتحادیه بازیگران سینما و فدراسیون هنرمندان رادیو و تلویزیون آمریکا (SAGA_AFTRA) شناخته شد.

کن هاوارد (مدیر SAGA_AFTRA) با اعلام این خبر گفت: کارل برنت یک بازیگر خلاق و یک کمدین نابغه است. او با سخاوت و شهامتی که خاص بازیگران بزرگ است، شخصیت های ماندگار و به یاد ماندنی خلق کرده است. از شخصیت طنز استارلت اوهارا تا شخصیت بی منطق یونیس و کاراکتر خانم هانیگان همگی الهام بخش میلیون ها بیننده و بازیگر کمدی بوده است و با همین عشق ذاتی و درونی اش موفق به ساخت برنامه موفق «شوی کارول برنت» شد.

 کارول برنت ستاره موفق «شوی کارول برنت» با اجرای این برنامه به مدت ۱۱ سال از ۱۹۶۷ تا ۱۹۷۸ توانست ۲۵ جایزه امی را از آن خود کند.

او تا کنون موفق به دریافت جوایز متعددی از جمله پنج جایزه گلدن گلوب، پنج جایزه کمدی آمریکا، ۱۲ جایزه منتخب مردمی و جایزه آس شده و روی پیاده مشاهیر هالیوود یک ستاره به نام او ثبت شده است.

برنت در حال حاضر روی سه پروژه اصلی کار می کند که اولین پروژه اش انتشار پنج فصل اول «شوی کارول برنت» است. در پروژه دوم همراه با دخترش روی طرحی به نام «طلوع در ممفیس» کار می‌کند و در حال تکمیل کتاب چهارمش با عنوان «در سطل شن» است که قرار است برای نوامبر ۲۰۱۶ روانه بازار شود.  

قرار است این جایزه در مراسم بیست و دومین دوره جوایز اتحادیه بازیگران سینما که در ۳۰ ژانویه ۲۰۱۶ برگزار می شود، به او اهدا شود.

نظر شما