شناسهٔ خبر: 35470 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بازدید از تماشاخانه باران و تماشای نمایش «هیچکس نبود بیدارمان کند»

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری، نماینده مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شب گذشته از تماشاخانه باران بازدید کرد و به تماشای نمایش «هیچکس نبود بیدارمان کند» نشست.

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ نمایش «هیچکس نبود بیدارمان کند» به نویسندگی محمدامیر یاراحمدی و کارگردانی پیام دهکردی، فردا ۳۱ خرداد ماه به اجرای خود پایان می‌دهد.

این نمایش که توانست اجراهای خوبی را پشت سر بگذارد و با استقبال خوب مخاطبان نیز روبرو شد، شب گذشته میزبان حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری، نماینده مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس بود. وی که به دعو ت کارگردان نمایش «هیچکس نبود بیدارمان کند» به تماشاخانه باران رفته بود، بازدیدی از تماشاخانه خصوصی باران نیز داشت.

در این بازدید عبدالخالق مصدق، سعید اسدی، پیام دهکردی، وحید لک و... حجت‌الاسلام طاهری را همراهی می‌کردند و توضیحاتی در رابطه با ساز و کار تشکیل تماشاخانه‌های خصوصی و چگونگی شکل‌گیری این مجموعه‌ها قرار گرفت. این نماینده همچنین پیش از تماشای نمایش «هیچکس نبود بیدارمان کند» با بازیگران و عوامل این نمایش دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش تسنیم پیش از این مهدی شفیعی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی، رحمت امینی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و... به تماشای این اثر پر مخاطب نشسته بودند.

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش طی امروز و فردا می‌توانند در تماشاخانه باران به نشانی خیابان انقلاب، ابتدای خیابان فلسطین جنوبی مراجعه کنند.

نظر شما