شناسهٔ خبر: 35526 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تجدیدچاپ مجموعه «پنج دقیقه با بهشتیان»

مدیر انتشارات دارخوین از چاپ سوم ۵۲ عنوان منتشرشده از مجموعه کتاب‌های «۵ دقیقه با بهشتیان» خبر داد و گفت: در قالب مجموعه‌ای دیگر شهدای مدافع حرم را معرفی می‌کنیم.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ جانمراد احمدی مدیر انتشارات دارخوین (ناشر تخصصی دفاع مقدس) در اصفهان، درباره آثار جدید این انتشارات گفت: «۵ دقیقه با بهشتیان» عنوان مجموعه کتاب هایی است که به معرفی فرماندهان و سرداران شهید اصفهان می پردازند. هدفی که برای این مجموعه در نظر گرفته شده، ۴۰۰ عنوان است که تا به حال ۵۲ عنوان از آن ها به چاپ رسیده و این ۵۲ عنوان تا امروز در شمارگان ۳ هزار نسخه به چاپ سوم رسیده اند.

وی افزود: ایده اصلی تولید این مجموعه، براساس سخنان رهبر انقلاب بود که به ناشران توصیه کردند کتاب های کوچک و کم حجم با قیمت ارزان چاپ کنند که هم تیراژ بالا برود هم شمار خوانندگان کتاب.  

این مدیر نشر در ادامه گفت: درباره شهدای مدافع حرم نیز، چاپ یک مجموعه کتاب را در دستور کار داریم. به این ترتیب، کتاب های مجموعه مذکور، به معرفی شهیدانی که در عراق و سوریه شهید می شوند، اختصاص دارد. از شهدای مدافع حرم اصفهانی، ۱۲ کتاب در دستور انتشار داریم که تا به حال ۱ عنوانشان به چاپ رسیده و ۲ کتاب دیگر را در دست چاپ داریم.  

احمدی گفت: یک مجموعه دیگر که مبادرت به چاپ آن می کنیم، «آسمانیان خاکی» نام دارد که مربوط به کنگره شهدای خمینی شهر است. قرار است در این مجموعه ۲۰۰ عنوان در همان سبک کتاب های «۵ دقیقه با بهشتیان» به چاپ برسانیم. تا به حال ۳ عنوان از این مجموعه به چاپ رسیده است. این مجموعه درباره خانواده های ۲ شهیدی و ۳ شهیدی خمینی شهر است که کتاب هایش در ۳۲ صفحه قطع جیبی چاپ می شوند. طبق برنامه ریزی هایمان، همه عناوین «آسمانیان خاکی» تا اوایل اردیبهشت ۹۵ به چاپ می رسند.

مدیر انتشارات دارخوین همچنین گفت: به تازگی کتاب «کاش او را می شناختم» شامل خاطراتی از زندگی و رزم شهید حسین قجه‌ای فرمانده گردان سلمان لشگر ۲۷ محمدرسول الله را هم به چاپ سوم رسانده‌ایم. چاپ اول این کتاب اواخر خرداد سال ۹۳ منتشر شد و اوایل امسال بود که به چاپ دوم رسید. چاپ سوم «کاش او را می شناختم» به تازگی وارد بازار نشر شده است.

نظر شما