شناسهٔ خبر: 35658 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انتشار مجموعه گفت‌وگوهایی با کلینت ایستوود در «شکست ناپذیر»

کتاب «شکست ناپذیر: کلینت ایستوود به روایت کلینت ایستوود» شامل مجموعه گفت‌وگوهای ایستوود، کارگردان و بازیگر سرشناس هالیوود، درباره فیلم‌هایش با مایکل هنری ویلسون، با ترجمه سعید خاموش از سوی انتشارات دنیای تصویر منتشر شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ کتاب «شکست ناپذیر» با عنوان فرعی «کلینت ایستوود به روایت کلینت ایستوود» با ترجمه سعید خاموش از سوی انتشارات دنیا تصویر منتشر شد. این کتاب شامل مجموعه گفت‌وگوهایی ایستوود با روزنامه‌گار و منتقدی به نام مایکل هنری ویلسون است.

«غریبه‌ای در برابر فساد: تک‌سوار دشت‌های بلند»، «بلوغ یک میانسال: بریزی»، «طنز سیاه: مجازات آیگر»، «پوچی جنگ داخلی: جوزی ولز یاغی»، «خیانت و مسئولیت: دستکش»، «ستایش از هنر زندگی: برانکو بیلی»، «سفر سلحشورانه: آوازه‌خوان محلی»، «کارگاه دایناسور: برخورد ناگهانی»، «پلیس جنایتکار: موقعیت خطرناک»، «دکتر جکیل و مستر هاید در شهر: سوار سرنوشت»، «من فراتر از چپ و راستم: ایستوود و شهرداری کارمل»، «نظامی‌گری در چالش: کوه غم»، «قواعدی که زیر پا گذاشته می‌شوند: شکارچی سفید، قلب سیاه»،‌ «یک وسترن آخرالزمانی: نابخشوده»، «ارزش خانواده در دنیای مدرن: یک دنیای کامل» و «تراژدی رویای آمریکایی: عزیز میلیون دلاری» عناوین شماری از فصل‌های این کتاب هستند.

علی معلم، مدیر انتشارات دنیای تصویر، تهیه‌کننده و منتقد سینما در مقدمه خود بر این کتاب نوشته است: «کمتر کسی می‌توانست تصور کند هنرپیشه‌ای که با وسترن‌های اسپاگتی پا به عرصه‌ سینما گذاشت و سال‌ها پرسونای هفت‌تیرکشی بداخم و بی‌اعتنا اما جذاب را در سینما ارائه می‌داد که در بیابان‌های غرب وحشی یا در شهرهای پرتبهکار، با قدرت مگنوم با دشمنان طرف می‌شد، امروز به چنین جایگاهی در حوزه‌ سینمای اندیشه برسد. ایستوود، با هر متر و معیاری، امروز از فیلمسازان شاخص جهان سینماست که در سنین کهنسالی نه تنها از انرژی فیلمسازی و قدرت تصویرپردازی‌اش چیزی کم نشده بلکه در حوزه‌ فلسفه و عرفان در سینما به اوجی دست یافته که در کار کمتر فیلمسازی یافت می‌شود.
کتاب «شکست‌ناپذیر» شرحی بر خلاقیت‌های این سینماگر برجسته، از زبان خود اوست. یک ملاقات دلپذیر با کابوی عارف سینما.»

انتشارات دنیا تصویر چاپ نخست کتاب «شکست ناپذیر: کلینت ایستوود به روایت کلینت ایستوود» مایکل هنری ویلسون را با ترجمه سعید خاموش در شمارگان هزار نسخه، ۳۵۲ صفحه و بهای ۲۰ هزار تومان روانه کتابفروشی‌ها کرده است.

نظر شما