شناسهٔ خبر: 35730 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مركز آموزش‌های تخصصی سازمان دارالقرآن‌الكريم آغاز به كار می‌کند

دوره‌های سه ماهه آموزش تخصصی «حفظ» و «قرائت» قرآن به منظور ارتقای سطح قرآنی حافظان و قاریان قرآن از روز دوشننبه ۵ مردادماه ۱۳۹۴ درسازمان دارالقرآن الکریم آغاز به كار می كند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، جلسات آموزش تخصصی «حفظ» و «قرائت» قرآن به منظور ارتقای سطح قرآنی حافظان و قاریان قرآن از فردا ۵ مردادماه ۱۳۹۴ در مركز آموزش‌های تخصصی سازمان دارالقرآن الکریم آغاز می شود.

بنا بر این گزارش، در این دوره حدود ۸۰ نفر از حافظان و قاریان قرآن کریم (خواهران و برادران) که  نمرات لازم را در آزمون ابتدایی این دوره کسب کرده اند، شرکت خواهند کرد كه پس از شركت در آزمون ورودی از ميان ۳۴۵ متقاضي انتخاب شده‌اند.

 در ادامه برنامه هفتگی اين دوره تخصصی و اساتيد دوره را از نظر خواهيم گذراند.

دوره‌های تخصصی قرائت برای برادران در رشته «تجوید» توسط «سیدمحسن موسوی بلده» از ساعت ۱۶ و در رشته «صوت و لحن» توسط «نصرت‌الله عارف حسینی» از ساعت ۱۷:۴۵ در روزهای چهارشنبه برگزار می شود.

دوره تخصصی حفظ قرآن کریم ویژه برادران نیز در روز های دوشنبه توسط «محمد مهدی بحرالعلوم» در رشته «حسن حفظ» از ساعت ۱۶ و «بهروز یاری گُل» در رشته «تجوید» از ساعت ۱۷:۴۵ در مرکز آموزش سازمان برگزار خواهد شد.

همچنین دوره تخصصی حفظ قرآن ویژه خواهران در رشته «صوت و لحن» توسط «سمیه حاجعلی» در ساعت‌هاي ۸ و ۱۱:۳۰ و رشته «حسن حفظ» توسط «الهام مَنگُلی» در ساعت‌هاي ۸ و ۹:۴۵ و رشته «تجوید» توسط «معصومه عباسی نظری»  در ساعت‌هاي ۹:۴۵ و ۱۱:۳۰ برگزار می‌شود.

دوره تخصصی حفظ و قرائت قرآن کریم به صورت فصلی (سه ماهه) در مرکز تخصصی حفظ و قرائت قرآن سازمان دارالقرآن الکریم برگزار خواهد شد و به افراد شرکت‌کننده در این جلسات مدرک  تخصصی حضور در دوره‌های حفظ و قرائت از سوی سازمان دارالقرآن الکریم اعطا خواهد شد.

نظر شما