شناسهٔ خبر: 35755 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری نشست نقد و بررسی نمایش «سفید»

هجدهمین نشست دوشنبه‌های نقد تئاتر کانون ملی منتقدان تئاتر ایران به نقد و بررسی نمایش «سفید» به نویسندگی «سیدعلی موسویان» و کارگردانی «محمد زوار بی‌ریا» می‌پردازد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ هجدهمین نشست از زنجیره نشست‌های دوشنبه‌های نقد تئاتر کانون ملی منتقدان تئاتر ایران با همکاری مرکز هنرهای نمایشی برگزار می‌شود:

هیجدهمین نشست از فصل نوین برنامه‌های دوشنبه‌های نقد تئاتر کانون ملی منتقدان تئاتر ایران که از مهر ۱۳۹۳ آغاز شده است و با حمایت مرکز هنرهای نمایشی برگزار می‌شود، به امید خدا دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ با حضور «سعید محبی» و «عرفان پهلوانی» به نقد و بررسی نمایش «سفید» به نویسندگی «سیدعلی موسویان» و کارگردانی «محمد زوار بی‌ریا» می‌پردازد. این نمایش ساعت ۱۸:۳۰ و در تماشاخانه ماه حوزه هنری به صحنه می‌رود.

کانون ملی منتقدان تئاتر ایران در نظر دارد تا با همکاری مرکز هنرهای نمایشی در راستای گسترش کمی و کیفی نقد حضوری تئاتر کشور و با یک برنامه‌ریزی منظم و دقیق، در قالب برنامه «دوشنبه‌های نقد تئاتر» هر هفته با حضور منتقدان عضو این کانون و عوامل اجرایی نمایش‌ها به نقد و بررسی یکی از نمایش‌های روی صحنه بپردازد.

نشست نقد و بررسی نمایش «سفید» پس از اجرای این نمایش و با حضور «سعید محبی» و «عرفان پهلوانی» انجام می‌شود. ورود به این نشست‌ها برای تمامی علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر آزاد است.

نشست پسین دوشنبه‌های نقد تئاتر به امید پروردگار دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ و در تماشاخانه‌ سنگلج برگزار خواهد شد و به نقد و بررسی نمایش «جیکجک علیشاه» نوشته‌ «ذبیح‌ا... بهروز» و به کارگردانی «رحمت امینی» خواهد پرداخت. منتقدان آن نشست « محمدحسین ناصربخت» و «عرفان پهلوانی» است.

نظر شما