شناسهٔ خبر: 35843 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعلام نتیجه جلسات بورسیه‌‌ها توسط وزیرعلوم/ حل مشکل بورسیه‌ها

دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تصمیماتی در خصوص موضوع بورسیه اتخاذ شده و به زودی توسط وزیرعلوم ابلاغ می شود، تصمیماتی که اتخاذ شده در جهت حل مشکل بورسیه‌ها است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با بیش از هزار نفر از استادان و اعضای هیأت‌های علمی دانشگاه‌های سراسر كشور، از حاشیه‌هایی كه درخصوص پرونده بورسیه‌ها در رسانه‌ها ایجاد شده بود، انتقاد كردند و خواهان رعایت حق و عدالت شدند.

برهمین اساس كمیته‌ای مركب از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و رئیس كمیسیون اصل۹۰ مجلس شورای اسلامی زیرنظر وزیر علوم برای بررسی پرونده بورسیه‌ها تشكیل شد تا به پرونده۲۲۰ بورسیه‌ای كه از نظر وزارت علوم مشكلاتی از نظر سن و معدل داشتند رسیدگی شود.

دکتر مخبر دزفولی  در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص نتیجه جلسات تشکیل شده دراین خصوص گفت: تصمیماتی دراین خصوص اتخاذ شده که به زودی توسط وزیرعلوم ابلاغ می شود.

وی با بیان اینکه تصمیمات اتخاذ شده در جهت حل مساله مشکل بورسیه‌ها است، گفت: با همدلی و صمیمیتی که بوده، همفکری‌های لازم صورت گرفته، وزیرعلوم درحال انجام مراحل کار است و به زودی نتیجه جلسات و تعیین تکلیف نهایی توسط وزیر علوم ابلاغ می شود.

نظر شما