شناسهٔ خبر: 35932 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» از ۱۳ مرداد

نمایش«پپرونی برای دیکتاتور» به کارگردانی خسرو احمدی، سه‌شنبه ۱۳‌مردادماه، با حضور فرهاد اصلانی اجرای عمومی خود را آغاز می‌کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ این نمایش سه‌شنبه، ساعت ۱۹ با نواخته شدن زنگ توسط فرهاد اصلانی بازیگر تئاتر، سینما و تلوزیون، به طور رسمی اجرا‌های عمومی خود را در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر آغاز می‌کند.

«پپرونی برای دیکتاتور»،بر اساس فیلم فرانسوى به نام «اسم» نوشته مشترک ماتیو دولاپرت و الکساندر دولاپتولیر و کارگردانی اکساندر دولاپتولیر است که توسط علی احمدی بازنویسی، طراحی و دراماتورژی شده است.

محسن کیایى، خسرو احمدى، ژاله صامتى، فریده سپاه‌منصور، سینا کرمى، شیوا ابراهیمى و پژمان جمشیدى بازیگران این نمایش‌اند. همچنین خسرو احمدی (تهیه‌کننده)، محمد قدس (مشاور تهیه و تولید)، امیر سرافرازیان (طراح صحنه)، سارا یحیایی و نسیم تقی پور (طراح لباس)، سجاد باقری (مدیر تولید و دستیار کارگردان)، یاس سنجری (منشی صحنه)، ماهان شهیدی‌زاده (مدیر صحنه)، نوشین جعفری (عکاس)، علیرضا حسینی و فرید حسینی (مدیر روابط عمومی و تبلیغات)، مهرانگیز قهرمانی (مشاور رسانه‌ای) و فرشید عسگری (متریال تبلیغات) دیگر عوامل اجرایی‌اند.

پیش‌فروش اینترنتی این نمایش که از ششم مردادماه در دو سایت تیوال و گیشه‌نت آغاز شده، با استقبال گسترده‌ای از سوی مخاطبان روبه‌رو شده و تنها تعداد محدودی بلیت از سه روز نخست اجرا باقی مانده است. علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این دو سایت برای تهیه بلیت اقدام نمایند.

نظر شما