شناسهٔ خبر: 36255 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تاکید علی رفیعی بر خصوصی‌سازی در عرصه هنر نمایش

دکتر علی رفیعی که میهمان نمایش ˝کافه فرانسه˝ بود در پایان این نمایش گفت: تئاتر اگر در اختیار دولتمداران و سازمان های دولتی باشد هیچ وقت به جایی نمی‌رسد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از هنرآنلاین؛ و به نقل از روابط عمومی؛ نمایش "کافه فرانسه" كه در تئاتر باران اجرا می‌شود، شب گذشته میزبان علی رفیعی از كارگردانان با سابقه تئاتر بود.

دكتر رفیعی بعد از پایان نمایش به میان اعضای گروه رفت و با با بیان اینکه اجرای زیبایی را مشاهده کرده در ارتباط با این اثر گفت: این ابتکارات شخصی و شور و حال هایی که با تجمع چند دوست در یک مجموعه خصوصی مثل تئاتر باران شکل می گیرد به تئاتر امروز ما رونق و تجلی می بخشد.

وی در ادامه افزود: تئاتر این ملت اگر در اختیار دولتمداران و سازمان های دولتی باشد هیچ وقت به جایی نمی رسد. امیدوارم همین ابتکارات شخصی و فضاهایی نظیر مجموعه تئاتر باران روز به روز به تعدادشان افزوده شود.

کارگردان نمایش"یرما" با اشاره به حضور حمیدرضا نعیمی افزود: خیلی خوشحالم که امشب با این مجموعه آشنا شدم و دیدار با دوستانی که در کسوت کارگردان کارهایش را دوست داشتم و امشب به عنوان بازیگر او را کشف کردم.

وی در پایان افزود: خوشحالم که نمایشی به این زیبایی را دیدم و مهران رنج بر را در این نمایش به عنوان یکی از استعدادهای درخشان مملکت یافتم.

نظر شما