شناسهٔ خبر: 36257 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دفاع مصطفی کمال‌پورتراب از خانه موسیقی

مصطفی کمال‌پورتراب درباره این روزهای خود می‌گوید مثل سابق مشغول مطالعه و یادگیری هستم و در تلاش این هستم که بتوانم به بهترین شکل ممکن به مردم خدمت کنم.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از هنرآنلاین؛ مصطفی کمال‌پورتراب درباره حال این روزهای خود گفت: بخاطر شکستگی استخوان تحت عمل جراحی قرار گرفتم و بعد از این عمل باید نزدیک به یک ماه دوران نقاهت را سپری کنم و از آنجایی هم که نمی‌توانم تا مدت‌ها از این دستم استفاده کنم مثل سابق مشغول مطالعه و یادگیری هستم و در تلاشم که بتوانم به بهترین شکل ممکن به مردم خدمت کنم.

او اضافه کرد: در این مدت صحبت و گلایه‌های زیادی از برخی هنرمندان بر علیه خانه موسیقی شنیدم که در جواب باید بگویم یک هنرمند خود باید ذات هنر بشناسد و بداند که می‌تواند از هنر خود استفاده کرده و امرار معاش کند، همچنین در کنار این امرار معاش پس‌اندازی برای زمان نیاز کنار داشته باشد.

پورتراب ادامه داد: زمانی که این مشکل برایم به وجود آمد هزینه‌های عملم بسیار بالا بود و همه توقع داشتند خانه موسیقی تمامی هزینه را تقبل کند و وظیفه خود بداند، اما من به آنها گفتم که خانه موسیقی بانک کارگذاری نیست! با این وجود این نهاد نیمی از هزینه را بر عهده گرفته و توسط بیمه تکمیلی بخشی از هزینه‌ها پرداخت شد.

او در پایان هم گفت: یک هنرمند خود باید طوری زندگی کند که محتاج کسی نباشد.

نظر شما