شناسهٔ خبر: 36703 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کنسرتِ امشبِ ارکستر ملی لغو شد

ارکستر ملی ایران قرار بود امشب در تالار وحدت نخستین شبِ کنسرتِ سه شبه‌ی خود را برگزار کند که متاسفانه شب نخست این اجرا لغو شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ ارکستر ملی ایرن به رهبری فرهاد فخرالدینی قرار بود در روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ به اجرای برنامه بپردازد که شب نخست این اجرا لغو شد.

براساس اعلام روابط عمومی بنیاد رودکی مسئولان ارکستر ملی به خواست خودشان شب نخست اجرا را لغو کردند. به این ترتیب ارکستر ملی ایران تنها در روزهای ۲۹ و ۳۰ مرداد از ساعت ۲۱ در تالار وحدت به اجرای برنامه می‌پردازد.

فرهاد فخرالدینی در گفت‌وگویی از عدم اطلاع رسانی درست و نداشتن پوستر در سطح شهر برای اجرای ارکستر گلایه کرده بود.

به نظر می‌رسد که فروش بلیت‌های ارکستر ملی برای ۳ شب کنسرت با مشکل مواجه شده و شاید لغو اجرای شبِ چهارشنبه به علت عدم فروشِ بلیت‌ها باشد.

علاوه بر گفته‌ی فخرالدینی که نبود اطلاع رسانی درست را عامل لغو کنسرت می‌داند، شاید بالا بودن قیمت بلیت‌ها هم دلیلی دیگر برای این امر باشد.

قیمت بلیت‌های کنسرت ارکستر ملی ایران از ۴۵ هزار تومان آغاز و تا ۱۵۰ هزار تومان ادامه دارد. البته کسانی که بخواهند در همکفِ تالار وحدت بنشینند، صندلیِ کمتر از ۹۰ هزار تومانی نمی‌توانند گیر بیاورند. بالکن نخست نیز قیمت تمام بلیت‌هایش ۹۰ هزار تومان است. بالکن ۲ قیمت بلیت‌هایش ۷۵ هزار تومان و بالکن ۳ قیمت بلیت‌هایش ۴۵ هزار تومان است.

شاید قیمت بالای بلیت‌هاست که اجازه آمدنِ علاقه‌مندان به تالار وحدت را نمی‌دهد.

ارکستر موسیقی ملی در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری از ساعت ۲۱:۳۰ به رهبری فرهاد فخرالدینی روی صحنه تالار وحدت می‌رود.

نظر شما