شناسهٔ خبر: 36717 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نتایج آزمون دوره دکتری ۹۴ اعلام شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اسامی پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره دکتری (PHD) نیمه متمرکز سال ۹۴ از ساعت ۱۵ دیروز (چهارشنبه) روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ حسین توکلی اظهار کرد: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، فهرست اسامی تعداد ۱۰ هزار و ۱۹۳ نفر پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۴ امروز روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است که از این تعداد، ۴ هزار و ۴۱۴ نفر زن و ۵ هزار و ۷۷۹ نفر مرد هستند.
به عبارت دیگر ۴۳.۳۰ درصد پذیرفته شدگان آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۴ زن و ۵۶.۷۰ درصد مرد هستند.
وی گفت: تمامی پذیرفته شدگان یاد شده ضرورت دارد بر اساس مفاد اطلاعیه ای که به همراه فهرست اسامی آنان روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد، ضمن مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ذی ربط ، برای ثبت نام و سایر مراحل پذیرش به نشانی های مشخص شده مراجعه کنند.
به گفته مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه یا موسسه، پذیرفته شدگان باید در یکی از روزهای شنبه ۳۱ مردادماه ، یکشنبه اول شهریور یا دوشنبه دوم شهریور با توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده در اطلاعیه ای که به همراه فهرست اسامی روی سایت سازمان قرار گرفته برای ثبت نام به دانشگاه یا موسسه آموزشی ذیربط مراجعه کنند.
توکلی اظهار کرد: با توجه به کنترل های متعدد و بررسی های انجام شده از صحت نتایج کاملا اطمینان حاصل شده و داوطلبان پس از دریافت کارنامه نهایی نتایج که از روز یکشنبه اول شهریور روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد می توانند در صورتی که منحصرا در رابطه با کد رشته های معرفی شده برای مصاحبه یا مندرجات کارنامه سوالی داشته باشند تا پنجشنبه ۳۰ مهرماه منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش سوال خود را مطرح کنند.
به گفته وی اگر داوطلبی اقدام به ارسال نامه پستی و یا مراجعه حضوری کند یا در زمان مشخص از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی عمل نکند به سوال وی ترتیب اثر داده نمی شود.
توکلی یادآور شد: این آزمون ۱۵ اسفند سال گذشته برای پذیرش دانشجو در ۲۵۰ کد رشته امتحانی و در ۷ گروه آموزشی در ۵۳ شهرستان مختلف کشور و ۱۰۲ حوزه امتحانی برگزار شد.

نظر شما