شناسهٔ خبر: 36721 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعلام شرایط و ضوابط پذیرش اتباع خارجی در دانشگاه‌ علمی کاربردی

شرایط و ضوابط ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی اتباع خارجی اعلام شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ عباس علائی نوین با اشاره به آغاز ثبت نام متقاضیان تحصیل در مقطع کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی گفت : اتباع غیرایرانی مقیم كشور و دارای اقامت قانونی یا دارندگان گذرنامه دارای حداقل شش‌ماه مجوز اقامت، ‌ دفترچه پناهندگی سیاسی، کارت هویت ویژه اتباع غیرایرانی دارای اعتبار در سال ۱۳۹۴ و آخرین کارت آمایش معتبر می توانند در این دانشگاه ثبت نام كنند.

 وی با اشاره به لزوم مورد تائید بودن دیپلم افراد مجاز به شركت در پذیرش دانشگاه افزود: ‌فقط اتباع غیرایرانی مقیم که از مدارس رسمی کشور جمهوری اسلامی ایران فارغ‌التحصیل شده‌اند می توانند در این دوره ها شركت كنند .

معاون سنجش، ‌خدمات آموزشی و دانشجوئی دانشگاه جامع علمی كاربردی خوستار توجه متقاضیان به رشته‌های تحصیلی و مراكز آموزشی ممنوع شده و افزود : در صورت عدم رعایت موارد مندرج در دفترچه پذیرش، قبولی آنان «کان‌لم‌یکن» تلقی شده و از ثبت‌نام و ادامه تحصیل آنان ممانعت به عمل خواهد آمد.

وی گفت :‌ چنانچه در حین تحصیل پذیرفته‌شدگان غیرایرانی محرز شود که دانشجو دارای مدرک کاردانی بوده و مجددا در همان مقطع تحصیلی پذیرفته شده است، از ادامه تحصیل وی ممانعت به‌عمل می‌آید.

نظر شما