شناسهٔ خبر: 36808 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پرتال فروش بلیت تئاتر راه‌اندازی می‌شود

معاون مدیرکل هنرهای نمایشی با اشاره به چند ماه بررسی‌های کارشناسانه روی طرح پرتال اداره‌کل هنرهای نمایشی، اعلام کرد این پرتال که بخش فروش بلیت نمایش‌ها نیز در آن لحاظ شده، مهرماه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ پیمان شریعتی درباره چرایی فروش بلیت آثار جشنواره هفدهم نمایش‌های آیینی و سنتی توسط سایتی خصوصی و به کار گرفته نشدن سایت مجموعه تئاتر شهر به خبرنگار مهر گفت: ما در حال طراحی پرتالی برای اداره‌کل هنرهای نمایشی هستیم که یکی از بخش‌های آن، بخش فروش بلیت آثار نمایشی و جشنواره‌های تئاتری تحت پوشش اداره‌کل هنرهای نمایشی است. در تلاش هستیم تا فروش بلیت همه آثار در شهرهای و استان‌های مختلف کشور هم در این پرتال پیش‌بینی شود.

وی ادامه داد: مدیر این سایت خصوصی طرحی را برای فروش بلیت آثار هفدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی ارائه داد و ما با توجه به فرصت و زمان کمی که برای برگزاری جشنواره داشتیم، این طرح را پذیرفتیم و قطعا از این پس کار فروش بلیت را اداره‌کل هنرهای نمایشی و انجمن هنرهای نمایشی ایران بر عهده خواهند داشت.

معاون مدیرکل هنرهای نمایشی با بیان اینکه پرتال مدنظر برای کمک به گروه‌های نمایشی طراحی شده، تأکید کرد: از تمام تجارب گذشته در زمینه فروش بلیت نمایش‌ها استفاده شده و تمام هدف‌مان این است که با استفاده از این پرتال به گروه‌ها و هنرمندان تئاتری کمک شود و درصدی برای فروش بلیت از آن‌ها کسر نشود. 

شریعتی درباره بخش‌های مختلف این پرتال، اظهار کرد: سایت ایران تئاتر در این پرتال قرار می‌گیرد و اختصاص بخشی به انجمن‌های هنرهای نمایشی ایران در سراسر کشور از دیگر بخش‌های این پرتال خواهد بود و طبیعتا به ارتباط بهتر با استان‌ها کمک خواهد کرد. بخش‌های دیگری نیز برای پرتال طراحی شده در نظر گرفته‌ایم که بعد از قطعی شدن آن‌ها، معرفی می‌شوند.

وی درباره زمان راه‌اندازی و بهره‌برداری از پرتال اداره‌کل هنرهای نمایشی، گفت: در تلاش هستیم تا مهرماه این پرتال راه‌اندازی شود و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

نظر شما