شناسهٔ خبر: 36885 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«آزاد با ضمانت» بازنویسی می‌شود/ رهایی از زندان و حاشیه‌هایش

حسین شهابی در حال بازنویسی فیلمنامه «آزاد با ضمانت» درباره یک زندانی است که به تازگی آزاد شده و با مسایل و مشکلاتی روبه‌رو می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛حسین شهابی کارگردان و تهیه کننده سینما با اشاره به بازنویسی پروژه جدید سینمایی‌‌اش اینگونه گفت: در حال حاضر مشغول بازنویسی فیلمنامه «آزاد با ضمانت» هستم که این پروژه سینمایی نیز مانند دیگر آثارم در ژانر اجتماعی است.

وی ادامه داد: با توجه به موضوع متفاوت این فیلمنامه، نیاز به تحقیقات و مطالعه بیشتری دارم تا بتوانیم فیلمنامه بدون نقصی را جلوی دوربین ببریم.

کارگردان فیلم سینمایی «روز روشن» تاکید کرد: فیلمنامه «آزاد با ضمانت» درباره زندانی هایی است که بعد از آزادی از زندان دچار مشکلات روحی و روانی می شوند. قهرمان اصلی این فیلم فردی است که پس از سال ها از زندان آزاد می شود و تلاش می کند تا خانواده از دست رفته خود را بازیابد ولی جامعه نگاهی تدافعی نسبت به او دارد.

وی با تاکید براینکه تهیه کنندگی این پروژه را خود برعهده دارد، توضیح داد: هیچ عجله ای برای ساخت «آزاد با ضمانت» ندارم و ترجیح می دهم در فرصت مناسب آن را جلوی دوربین ببرم. موضوع این فیلم به گونه ای است که تا امروز از این زاویه در سینمای ایران بدان پرداخته نشده است، به همین دلیل باید باید تحقیقات بیشتری انجام دهم.

شهابی در پایان با اشاره به اینکه فیلم جدیدش اثری با نقش‌های متعدد است، گفت: در حال حاضر با تعدادی از بازیگران تئاتر برای بازی در این فیلم صحبت کرده ام، اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم.

شهابی در کارنامه خود آثاری چون «روز روشن»، «حراج» و «به خاطر مهدی» را دارد.

نظر شما