شناسهٔ خبر: 37137 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» در جشنواره نوجوانان پذیرفته شد

فیلم سینمایی «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» در جشنواره فیلم نوجوانان همدان پذیرفته شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ رضا صافی کارگردان سینما درباره فیلم «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» و حضورش در جشنواره فیلم‌های نوجوانان که مهر ماه در همدان برگزار می‌شود گفت: جلوه های ویژه فیلم سینمایی «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» که بخش اعظم پس از تولید درگیر آن بود توسط جواد رمضانی به پایان رسیده و برای نمایش در بخش مسابقه جشنواره فیلم‌های نوجوانان آماده است.

وی ادامه داد: از آنجا که قهرمان این اثر در رده سنی نوجوان قرار دارد از این رو تصمیم بر آن شد تا اولین نمایش فیلم در جشنواره فیلم نوجوانان همدان باشد.

صافی موسیقی را یکی از ویژگی های این فیلم سینمایی دانست و بیان کرد: موسیقی فیلم توسط محسن شریفیان و بابک شهرکی ساخته شده است. در بخش هایی از فیلم کاملا سنتی و در سکانس های دیگر تلفیقی از موسیقی بومی با کلاسیک به گوش می رسد.

به گفته وی، «پینوکیو، عاموسردار و رئیسعلی» روایتی فراملی و قابل درک برای همه مردم جهان است. این فیلم از لوکیشن های زیاد و در نتیجه فضاهای بصری متفاوتی برخوردار است و نوع روایت ریتم تند و پر کششی را برای مخاطبان به ارمغان می آورد.

عوامل این پروژه عبارتند از نویسندگان: سید رضا صافی، مریم رنجبر، کارگردان و تدوینگر: سید رضا صافی، تهیه‌کننده: ناصر عنصری، مدیر فیلمبرداری: سید رضا مهیمنیان پور، صدابردار: مسیح سراج، صداگذار: آرش قاسمی، جلوه های ویژه: جواد رمضانی، مدیر تولید: مریم رنجبر، عکاس: کیوان نامی. بازیگران این فیلم عبارتند از حجت شورکی، حسین قفلی، جوهر تنگستانی، اصغر جوادی، وحیده حسینی، مهرنوش ذوالفقاری، احمد قربانی، گلسا مؤتمن، محمدحسین غریبی، علی نیکفر، جعفر بهبهانی، علیرضا میرشکاری، عباس بارونی.

رضا صافی پیش از این برای مخاطب کودک و نوجوان فیلم سینمایی «بالابان» را کارگردانی است.

نظر شما