شناسهٔ خبر: 37257 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کار خلاقه در محیط کثیف انجام نمی گیرد

مدیریت بهروز غریب پور به حدی بود که در تمام محیط فرهنگسرای بهمن اگر با ذره‌بین هم می گشتید یک ته سیگار هم روی زمین پیدا نمی شد. این چیزی است که مدیر باید آن را بخواهد، نه اینکه فقط به رزومه داشتن فکر کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛ رضا بهبودی در نشست رسانه ای نمایش «دریا زدگی» با انتقاد از وضع نامناسب محل تمرین مطرح کرد: نمی دانم مدیریت در این مملکت چه معنایی دارد، اما مطمئنم یکی از معانی مدیریت تمیزی محیط است. چطور می شود در یک محیط کثیف کار هنری کرد. محیطی که انباشته از قوطی های خالی آب معدنی ست و با این حال بابت هر ساعت اجاره هم دریافت می کنند.

وی افزود: محل تمرینی در اختیار ما قرار گرفته که نه کولرش کار می کند و نه هیچ چیز دیگرش. بازیگر هم باید در حالی تمرین کند که فضا پر از خاک است. من دیشب را تا صبح نتوانستم بخوابم چرا که گلویم پر از خاک بود و مدام سرفه می کردم.

این بازیگر تئاتر با اشاره به اینکه در نقاط مختلف دنیا اجرا داشته است گفت: اصلا اغراق نیست که در طول تمرین و اجراهایی که در آن محیط ها داشتیم، اگر از من می خواستند زمین را لیس بزنم نگرانی از این بابت نداشتم زیرا بعد از دو ساعت تمرین جوراب سفیدت لک بر نمی داشت اما اینجا جوراب که هیچ، پایت را هم باید عوض کنی.

رضا بهبودی اضافه کرد: من سرتا پا قیام می کنم برای مدیریت بی‌نظیر بهروز غریب‌پور در فرهنگسرای بهمن، خانه هنرمندان چرا که مدیریت ایشان به حدی بود که در تمام محیط فرهنگسرای بهمن اگر با ذره‌بین هم می گشتید یک  ته سیگار هم روی زمین پیدا نمی شد. این چیزی است که مدیر باید آن را بخواهد، نه اینکه فقط به رزومه داشتن فکر کند.

وی خطاب به مدیران فرهنگی کشور گفت: شما باید به هنرمند احترام بگذارید و محیطی که برای تمرین در اختیار او قرار می دهی محیطی تمیز باشد. تاسف بسیار می‌خورم برای این شرایطی که در آن همه چیز دارد به انتهای اضمحلال می‌رسد.

بازیگر نمایش های «ستوان آینیشمور» و «مکبث» ادامه داد: کار ما این‌ شده که به هر قیمت تئاتر روی صحنه ببریم و به دست زدن تماشاگران دلخوش کنیم که این درست نیست زیرا نمی توان در محیطی که از نظر بهداشتی کثیف است کار خلاقه ای انجام داد. این عدم بهداشت خبر از عدم بهداشت های دیگری دارد که در همه ما رسوخ کرده است و رفع آن فقط اراده می خواهد.

نظر شما