شناسهٔ خبر: 37510 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انتشارات خانه اندیشمندان علوم انسانی آغاز به کار کرد

مدیر انتشارات خانه اندیشمندان علوم انسانی از آغاز فعالیت انتشارات این مرکز خبر داد و گفت: این انتشارات چاپ کتاب‌هایی با عناوین «گپ‌وگفت با پیشکسوتان دانش سیاست» و «آسیب‌شناسی پژوهش در علوم سیاسی» را در دست نشر دارد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ جمیل میلانی با بیان این مطلب عنوان کرد: مجوز این انتشارات در سال جاری صادر شده و یکی از اصلی‌ترین اهداف ما در این انتشارات برگزاری نشست‌هایی با حضور استادان پیشکسوت علوم انسانی کشور است. حاصل این سلسله نشست‌ها قرار است در قالب کتاب منتشر شود.

وی ادامه داد: در خانه اندیشمندان علوم انسانی ۱۲ کارگروه که برگرفته از ۱۲ رشته علوم انسانی است دایر شده و هر یک از کارگروه‌ها طی سال نشست‌های مختلفی را درباره موضوعات روز و یا تازه‌های منتشر شده در آن حوزه برگزار می‌کنند. به طور مثال در حوزه روانشناسی تاکنون نزدیک به ۳۰ نشست برگزار شده است. 

میلانی افزود: برخی از کارگروه‌های خانه اندیشمندان مانند کارگروه علوم سیاسی و یا حقوق نیز فعالیت بیشتری داشته‌اند اما کارگروه‌هایی مانند اقتصاد کمتر فعال بودند.

وی در ادامه از چاپ دو کتاب «درسگفتارهای فلسفه حق و فلسفه عمومی» با سخنرانی محمد راسخ و «شاهنامه‌پژوهی» با سخنرانی جلال‌الدین کزازی خبر داد و افزود: این دو کتاب نیز که ماحصل سلسله نشست‌های خانه اندیشمندان علوم انسانی است مجوز چاپ کسب کرده و تا پایان ماه جاری منتشر می‌‌شود.

مدیر انتشارات خانه اندیشمندان علوم انسانی در پایان سخنانش گفت: این انتشارات چاپ کتاب‌هایی با عناوین «گپ‌وگفت با پیشکسوتان دانش سیاست» و «آسیب‌شناسی پژوهش در علوم سیاسی» را در دست انتشار دارد.  

نظر شما